Forum
TillbakaLag stafett DM söndag 15 September |
---|
Hej, Här kommer lagen för stafett DM på söndag 15e. UK arbetet är svårt och en utmaning att hitta plats för alla, denna gång speciellt svårt i D14, D16 och H12. I D14 och D16 är det svårt att få plats i SIKs förstalag eller andralg när man skulle platsa i vilket annat förstalag som helst. I H12 hade vi 6 löpare så en löpare får nu förstärka H14 laget. Läs noga här för det kommer nog bli ändringar till helgen (finns några sjuka som vi hoppas hinner bli friska) H12 Julius – Henrik/Jonathan/Adam - Thor (Joar till H14) D14 – 2 lag Saga - Lilly - Ida Esther - Cornelia/Vera – Nova H14 – Arttu - Jakob T/Joar - William D16 – 3 lag Lag 1 Molly - Bodil - Alice Lag 2 Alice SP – Stella/Ellen – Sofia Lag 3 Selma – Irma/Betty – Astrid H16 - Linus - Gustav - Folke D20 – Ingrid – Ellinor – Maja H20 – Noel - Daniel K - Botvid H150 Stefan - RonnyN/Krister/Jocke - Fredrik H210 Jan K - John/Rune - Göran D150 – Anna F - Anette - Tina D180 - Helena – Cecilia/Gia – Marita Ung12 – Oscar – Linnea - Bruno Hör av er om jag glömt någon löpare. Hör av er om det blir skade eller sjukdomsbesvär (Göran D ersätts eventuellt av Hans-Erik, Fredrik testar sin rygg idag och imorgon, m fl) Starttider 10.00: D20, H21, D120, H210 10.15: D21, H120, D210, Öppen17, Ung16 10.30: D16, H20, H150, D180 10.45: D12, H14, H16, D150 11.00: H12, D14, H180, Ung12 Kom till arenan senast en halvtimma före start. Ta med egna säkerhetsnålar för nummerlappen!!!! Spring i grönt! Vi ses på söndag Bengt Bengt Svensson 12 sep 2024 |
Svar (10 st) |
---|
Jag stukade foten mitt på Odenplan igår. 🙄 Idag osnygg fotled. Får ställa in natt-DM men hoppas att jag är funktionsduglig på söndag med tejp och fotledsstöd… Kanske skicka ut någon av mina toppenlagkompisar på str 1 och 2? |
Vilken otur Helena! Hoppas foten frisknar på sig snabbt! |
Trist Helena!!! Ifall det behövs så kan jag springa, tänkte ändå åka ut till stafett-DM för en öppen bana. |
D16 - se hit!!!! Ändringar i lagen. Molly sjuk så nu ser lag 1 och lag 2 ut så här lag 1 Bodil - Sofia - Alice Lag 2 Alice SP - Stella - Ellen Lag 3 ingen ändring Vi ses imorgon. Jag kommer ut och lagleder Bengt |
D180 har lagt till en exraplats på mellansträckan. Anna B, du har förstatjing på den men även Liselott är intresserad. Välkomna! Bengt PS. min lagledarerfarenhet säger att det alltid blir mycket drama kring D180 laget, som tur är sitter jag inte i tävlingsjuryn i år ;) |
Många ändringar under dagen Har försökt fånga nedan. En del sjukdom i D16 så kan fortfarande bli fler ändringar där också men återkommer om det. D180 Anna B - Helena/Cecilia/Gia - Marita D20 Ingrid - Maja - Ellinor H20 (kombolag som ej kan vinna DM) Wilhelm W - Noel - Daniel |
Var hittar man PM för denna tävling. Hittar inget på Eventor (https://eventor.orientering.se/Activities/Show/21305) |
https://eventor.orientering.se/Documents/Event/105221/PM |
Glöm inte att kolla in trafik-PM: man ska köra via Vaxholm, alltså runt-vägval, tar lite längre tid |
sista minuten ändringar i D16 lag 1 bodil sofia alice h lag 2 alice sp - selma/betty/astrid - ellen lag 3 vakant |