Forum
SvaraLångpass Söndag 13 Mars - Samling Bällstaberg kl 10 |
---|
Hej På Söndag 13Mars kör vi som är hemma vintersäsongens sista planerade långpass. Ett pass som passar alla. Samling vid parkeringen svampskogsvägen 146 i Bällstaberg kl 10 Söndag 13Mars. Koordinater: 59.511779, 18.089902. Vi kör gemensamt i grupper. Olika banor, olika längder på karta erbjuds. Inga kontrollmarkeringar utsatta. Banorna går mestadels i skog och på skogsstigar. Skor med metalldubb rekommenderas, då det fortfarande är lite snö och isigt här och var. Denna kommer vi inte passera vid bilarna. Den som önskar energi/dryck i någon form får ha med sig detta från start. Banlängder (fågelvägen): Kalaslång 17.4km Lång 14.8km Mellanlång 12.0km Mellankort 9.6km Kort 7.8km Kalaskort 5.7km Inga beräknade tider denna gång. Som vanligt går banorna bra att korta ned om man känner att det blir för långt. Anmäl här för karta senast fredag kl 12, jag printar kartor på fredag em/kväll. Alla kommer få en och samma karta oavsett bana, kartskala 1:10000. Medtag egen A3 plastficka. EV behov av skjuts anmäles också här. Som vanligt, träna bara om ni är friska. MVH Fredrik J 076-115 36 42 Fredrik Johansson 9 mar 2022 |
Svar (15 st) |
---|
Jag preliminäranmäler mig till en "kalaslång", behöver också troligtvis skjuts! |
Jag preliminäranmäler mig också till en "kalaslång" och behöver skjuts. |
Jag vill vara med och hoppas orka "kalaslång". Kan ta bil från Ritorp via Ursvik men samåker gärna om plats i bil finns! |
Är gärna med, men behöver skjuts från Typ Järva krog. |
Jag tar gärna en mellankort! |
Jag tar också en mellankort |
Jag tar gärna en kalaskort |
Jag vill gärna vara med. |
Hej, Jag har tyvärr åkt på en förkylning (negativt Covidtest) och kommer inte träna på Söndag. Kartor kommer jag försöka skicka med Annika ut (går förbi hemma hos dig ikväll). Ronny N kommer försöka hjälpa till med att skjutsa folk ut (han lovade skriva något här på forumet). Mårten Sundh, har du möjlighet att ta bil också, så kanske de som springer långt kan lifta med dig hem? MVH Fredrik J 076-115 36 42 |
Kartor printade! Det finns ett fåtal extra kartor (3st), om någon mer får för sig att köra. Skriv gärna en rad här på forumet isåfall så jag kan hålla koll på närvaro, principen först till kvarn gäller. Annika har fått ärofyllda uppdraget att leverera alla kartor. Så tråkigt att inte kunna vara med själv, det kommer vara ett kanonpass! |
Jag svänger förbi Ursvik 9.30 om någon behöver skjuts. Planerar för en mellankort. T. 0709655200 |
Tråkigt Fredrik, krya på dig! Jag tar bil och har tre platser för lift hem! Mikael W: Kan plocka upp dig på väg ut om du behövde skjuts? 073-6959717 |
Ronny N, då räknar jag med att åka med dig till träningen. Mårten S, jag räknar med att åka med dig hem. Stort tack! |
Mårten, stort tack! Ringer dig i morgon kl 8-9 och stämmer av träffpunkt! |
Stort tack för idag! Till Fredrik för banläggning, till Mårten x 2 och Mikael för sällskap i skogen, till Ronny för skjuts! Toppenträning, mycket välbehövlig, och dessutom i fantastiskt väder! |