Forum
SvaraUppföljning 10-mila 2022 - GRATTIS bra insatser. |
---|
Stort TACK till alla som bidrog till ett fint 10-mila med ALLA lag godkända. Gladast blev jag åt ungdomarnas framfart både som grupp/bredd och topp. Kartorna hamnar i Motionsgården, plan 1 senast imorgon. Kvarglömda svarta byxor och ett par skor (mindre modell) läggs i kvarglömt i Motionsgården. Lämpligen hämtar man sin karta i samband med nästa träning. Jan Kihl 8 maj 2022 |
Svar (3 st) |
---|
Tack alla lagledare för er fantastiska insats och stöd! |
En gul vattenflaska fanns också kvar när vi tömde tältet. Ligger i Motionsgården. |
Att jag samlar på saker är väl känt för en del. Efter 10-milatävlingar har jag för vana att samla in de budkavlar som löparen på sista sträckan får. Den är ju lagets (klubbens) så den samlar vi in. Målet är att någon gång i framtiden märka alla kavlar med lagets medlemmar och hånga/publicera någonstans i vår klubbmiljö. Från 10-mila 2022 har jag fått grepp på två (av åtta kavlar). Tacksam om du som har en budkavle kan lämna den till mig vid nästa tillfälle som vi ses. Årets budskap så här på slutet. "I skogar som minner om jättarnas era. Där bergsmän och kolare skrev vår historia. Idag en arena där hjältar briljera. Och segrar föräras en välförtjänt gloria." |