Forum
SvaraEfterlysning - input för att kunna dela ut gröna mössan |
---|
Hej I år blev sista kvällen på O-ringen lite speciell. De flesta av SIKarna packade ihop och lämnade Uppsala så snabbt det gick. Men det återstår en sak för årets O-ringen. Det är en SIKare som skall få äran att ha den gröna mössan till nästa O-ringen. Jag har fått några tips på kandidater för detta ärofyllda uppdrag. Men jag skulle gärna emotta mer input innan jag fattar mitt beslut. Vinnare av mössan kommer jag annonsera här inom kort. Fredrik J 076-115 36 42 Fredrik J 31 jul 2022 |
Svar (2 st) |
---|
Hej Vinnaren av den gröna mössan O-ringen sista etappen 2022 är utsedd! Jonatan Ståhl kommer nu att få vårda denna klenod till nästa års O-ringen i Åre. Detta innebär förstås att vi gärna ser dig i Åre nästa år. Jonatan tilldelas utmärkelsen för att på ett kämpalikt sätt fullföljt O-ringens sista etapp utan skor i endast strumplästen. Jonatan drabbades av jobbiga skoskav i skogen och löste detta på ett lite udda sätt. Stort grattis Jonatan, du får mössan vid tillfälle! (Marita, hade inte hjärta att dela ut mössan till dig för en sjunkande cykelsadel. Du har ju redan innehaft denna klenod längst av alla) MVH Fredrik J 076-115 36 42 |
Grattis Jonatan, låter som en rättvis grönmössa! Ser fram emot vackert foto här på forum... |