Forum
SvaraTack |
---|
Tack för att jag fick vara med. Vid sidan av 5-dagars tycker jag att 25 manna är den roligaste/trevligaste orienteringstävlingen som finns. Efter att varit med på de flesta 25 mannatävlingarna sen starten 1974 känns det vemodigt att konstatera att min orienterigsbudkavlekarriär är avslutad. Det är svårt att acceptera att ens förmåga inte är i paritet med vad man vill. Var sak har sin tid och framgent kommer jag att ägna mig Luffarligan och med att springa en och annan H75 bana. Anmäler mig som frivillig lagledare till 25 manna 2023. Jörgen Jörgen Ahlqvist 8 okt 2022 |
Svar (2 st) |
---|
Vi är många som tvingas inse att förmågan inte är i paritet med vad vi vill...Dagens insats från min sida känns E, dvs. inte tillräckligt för att platsa i klubbens fjärdelag - det är därför vi ska satsa på fem lag nästa år - för klart att löpare som du och jag Jörgen ska få springa 25manna! Lagledare kan jag vara också men klart det ska finnas plats för alla. Här hemma finns två till som hoppas att de är friska/oskadade nästa år men också en som inte platsar i våra fyra lag men gärna vill springa 25manna 2025 (och också hoppas på ett femtelag). |
Glömde: jag som sprang längre ner i lag 4 är väldigt tacksam att du ställde upp och sprang en sträcka - annars hade det inte blivit något fjärdelag :-) |