Forum
SvaraInsamling av kontroller Naturpasset 2 |
---|
Hej Sugen på en extra runda i Ursvik? Jag skulle behöva hjälp att samla in kontrollerna för Naturpasset 2, totalt 40 stycken. Delas de in i 4 olika grupper/banor blir det en lagom långa sträcka. Med en ryggsäck på ryggen får man enkelt med sig dem till Motionsgården. Någon som kan hjälpa till med insamlingen? Johan Bursjö 26 jan 2023 |
Svar (6 st) |
---|
Jag kan plocka in en runda, dock tidigast på måndag. |
Jag kan ta in 10st på lördag. |
Det finns 1 grupp av kontroller kvar, västra delen av Ursvik. Karta med inringade kontroller finns i skåpet för Naturpasset, översta hyllan, i Motionsgården. De 3 andra grupperna av kontroller gick åt med ett nafs under kvällens teoripass på Motionsgården. Tack så mycket ni som tog en varsin karta. Ryktet säger att de kontroller som är kvar att hämta in är i närheten av där du bor Anna-Clara (måndag fungerar bra). Om du får förhinder så kanske Frida kan hjälpa till. Ni som samlar in kontrollerna, lägg dem gärna i en papperspåse vid skåpet för Naturpasset i Motionsgården. Maila mig när ni är klara och ifall ni inte hittar alla kontroller (dvs ifall de saknas, för hitta gör ni), adress står på kartan. Tack för hjälpen! |
Om damerna inte kan i västra Ursvik så kan jag ställa upp |
Nu har jag plockat in nästan alla kontroller i västra Ursvik. 51:an var jag för kort för att få ned men fixar under helgen. |
Toppen, tack för all hjälp! |