Forum
SvaraMotionsgården stänger! Korten tillbaka! |
---|
Hej! Som vi meddelat på olika håll och sätt så tvingas vi flytta ut från Ursviks Motionsgård efter över 45 år i dessa lokaler. Det innebär att alla passerkort till denna byggnad ska tillbaka till Sundbybergs Stad. Lämna dom till mig vid en träning/tävling eller passera Fredensvägen 4 i Lilla Ursvik. OBS! Det finns ett stort och viktigt undantag. Om du fortsatt vill träna i det gym som flyttats från Motionsgården till Allaktivitetshuset Milot (Milstensvägen 50?). Det är samma lokal där det finns parkouranläggning samt olika idrottshallar för olika ändamål. Om du vill ha tillgång till gymmet så ska du behålla kortet samt meddela mig att du vill behålla kortet. Öppettiderna är: Vardagar 0800-2200 Lördagar 0800-1900 Söndagar 0800-2100 Det finns faktiskt ett undantag till. Om du vill komma in i "kontorshuset" (Milstensvägen 52) där det finns klubbens arkiv samt vissa föreningslokaler för möten, samkväm och trivsel. Då ska du också behålla ditt kort och meddela mig. Vi kan tänkas ha utbildning, soppaträffar mm i dessa lokaler. Om du har frågor - hör av dig! Jan Kihl 21 apr 2023 |
Svar (13 st) |
---|
Jag behåller mitt kort |
Hej! Jag har gärna kvar mitt kort! |
Jag har även noterat Tina och Hans-Erik. Fler som vill behålla? |
Jag behåller gärna mitt kort |
Vi behåller Marks kort! 😀 |
Jag och Johan behåller gärna våra två kort. |
Jag har fått höra att ska man in i vita villan finns det en kod som ska slås, kortet gäller inte där, rätt? |
Det stämmer korten funkar inte i Vita Villan i nuläget. Undertecknad och Janne K jobbar på det. |
Jag behåller gärna kortet för att komma in i Milstensvägen 52 |
Även jag behåller gärna kortet |
Jag behåller kortet ett tag, ifall det är så att "kontoret" kan bli aktuellt att besöka för min del. |
jag behåller också gärna kortet. |
jag behåller gärna kortet |