Forum
SvaraExternträning torsdag 27 april |
---|
AVRESA: 17.30 från MG/Ursvik eller på plats ca kl 18 PLATS: Bogesund Nibble. Parkering vid Nibble utmed väg 274 mot Vaxholm. Finns plats för ca 15 bilar - SAMÅK gärna. ÖVNING: Banor av karaktär medeldistans. Mycket riktningsförändringar - var noggrann in i ringen samt ha framförhållning i vilken riktning du ska ta ut mot nästa kontroll. Försök att identifiera ett tydligt terrängföremål som du ska ta sikte på när du går ut på nästa sträcka. BANOR: -- 7,1 km i skala 7500 eller 10000 (8 olika varianter på "sling-ordningen" med mycket bra avkortningsmöjlighet) -- Orange bana 3,1 km Kontrollmarkering: Röd/vit snitsel ANMÄL BANA och kartskala samt om du kan erbjuda skjuts eller behöver skjuts i kalenderaktivitet i första hand, inloggat läge ELLER här i Forumet Ungdomar som svarar på kallelse med kommentar är redan anmälda UTSKRIFT sker ca. 14.30. Tina Näsman Landh 26 apr 2023 |
Svar (18 st) |
---|
Jag vill vara med. 7500 del. Har 3 platser i bil från Ursvik. |
Jag Egon o Alve är med. 7500 till mig. Ungdomarna har väl 10000 antar jag, Janne! Vi åker gärna med dig! Vi kan komma förbi dig 17:30 |
Jag är med 7,1km 7500-del. Janne kan jag åka med dig från Ursvik om det är ont om P? Kan skjutsa också om det behövs? |
Jag vill gärna vara med! 10 000 - del. Har dock lite problem med tid och skjuts. Slutar på skolan 17.00 och kommer ha svårt att ta mig till mg på en halvtimme. Undrar därmed om det är möjligt att jag kan bli hämtad i Bergshamra? |
Tar egen bil. Nu såg jag att fam. Wistedt vill åka med Janne. |
Jag vill vara med och springa på 7500-del. Jag har plats i bilen om någon vill åka från Enebyberg. |
Gärna en 7500 karta till mig. Har platser i bilen och kommer förbi MG för upphämtning av ungdomar som behöver skjuts. |
Tar gärna en 7500 karta. |
@Anna-Clara, bra om ni kommer till mig 17.30. Fullt i bilen! |
Irma åker med Frida |
Jag är med, 7500 |
Jag vill ha en svår bana i 7500. Noel & Alice svår i 10000. Saga & Ida orange i 7500. Tack! |
Gärna en svår i 7500 |
Jag tar gärna en 7,1 km skala 7500. Jag och Sofia åker egen bil direkt från Råsunda 17.30 - Alfred, vi skulle kunna plocka upp dig i Bergshamra om det funkar? |
Jag har svarat i kalendern men jag kommer nog inte hinna till träningen i tid och undrar om ni kan sätta en karta på en vindruta isf. Jag tar med plastficka. |
Det har kört ihop sig lite så jag avanmäler mig från träningen. |
(Till Anette Dell'Orto) Ja det funkar bra! För att inte behöva ta upp all plats i tråden, så kanske du kan skriva till mig? Mitt nummer är 0730871188. |
Skjutslogistik för de som efterfrågat skjuts: Tina: Stella och Alicia (åker tidigare, ej via MG) Frida: Esther, Irma, Paulina & Hannah Johan D: Linus, Gustav, William, Betty Jan K: 3*Wistedt Anette(hemifrån): Sofia å hämtar Alfred på vägen Någon mer som kommer förbi MG 17.30? |