Forum
SvaraAktiviteter denna veckan (2/5 - 7/5) |
---|
Hej, Fina resultat igen den den gångna helgen, på Lidingös tävling idag var SIK största klubb. Massor av fina placeringar i UP klasser och i (nästan) alla andra klasser. Nu blir en intensiv vecka med ungdomsserien i Väsby på torsdag och Järlas dubbeltävlingar till helgen (lördag UP). Vi har flyttat våra grejer från motionsgården och det blir väldigt fint i nya lokalerna. Det kommer fortfarande vara lite rörigt med var vi samlas så läs noga i programmet så att du är på rätt ställe. Kommande veckor blir det fortfarande oftast vid motionsgården men tänk på att man inte längre kan lämna saker. Skynda er och anmäl till nästa helgs tävlingar och till sprint DM i Tyresö 10 maj. Veckans aktiviteter Tisdag 2 maj Löpträning, samling motionsgården 18.15. 70/20 på bågskytteberget för alla. Ta lämpliga skor. Onsdag 3 maj Luffarligan för daglediga, Haninges klubbstuga Rudan Torsdag 4 maj Ungdomsserien för grupper HD10-HD16, Runby Upplands Väsby. Start från 18.30. Går fortfarande att efteranmäla sig om du missat. Grönlingarna samlas motionsgården 17.30. Ingen ledarledd aktivitet för er över 17 men finns en tempoövning vid BodaÄng. Hör av er om ni vill ha en pdf för egen utskrift. Lördag 6 maj Järla medeldistans, Velamsund, UP. Efteranmäl senast onsdag. Prioriterad tävling ungdomar. Roslagshelg Lång, Norrtälje Swedish league, Eskilstuna Söndag7 maj Järla Lång, Velamsund. Roslagshelg, medel, Norrtälje Swedish league, Eskilstuna (för helgtävlingarna gäller efteranmälan senast onsdag) Nästa veckas tävlingar och träningar: Sprint DM 10 maj Tyresö (UP), Motions OL 11 maj (dock ej ungdomar), till helgen tävlingar Falun eller Närke och sedan arrangerar vi ungdomsserien 16 maj. Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 1 maj 2023 |
Svar (11 st) |
---|
Tisdag: 70/20 på bågskytteberget ikväll. Är nog hyfsat bra underlag men ta skor som du känner dig bekväm med att springa i terräng. Samling motionsgården 18.15 (OBS, går ej att lämna grejer där). |
rättelse: Sprint DM går i Hagsätra/Rågsved. Anmäl senast torsdag 4 maj. Svårt med parkering men går att ta sig dit med gröna linjen. |
Jag tar gärna en tempoövning vid Boda äng via mailen. |
Jag tar gärna en pdf Boda äng på mailen. |
Jag vill också springa vid Boda äng. Tacksam för ett mail! |
Externträning Boda äng finns nu under För medlemmar -> klubbträningar (kräver inlogg): https://www.sikorientering.se/sundbybergsik-orientering/sida/98091/klubbtraningar |
Hej Johan Hur loggar jag in? Min mejladress finns inte upplagd. Den är sture.jonstad@gmail.com Hälsar Sture |
Klubbflagga i helgen? Roslagen + Järla + Swedish League. Vem tar flagga vart? Vi har många flaggor. De flesta tror jag står i "vita villan". Hör av dig om du har en flagga, vill hjälpa till mm. Stort LYCKA TILL i helgen till alla som tävlar. |
Jag tar med flagga ut på Järlas tävling på lördag. Bra om någon annan tar med den hem på söndag då vi inte åker ut då. |
Jag kan ta hem flaggan på söndag. |
På Roslagshelg, medel imorgon finns redan en flagga på plats. Lennart har lovat att ta hem den. |