Forum
Svara10mila logistik |
---|
Hej, följande personer har plats i bussen till 10mila, några bara på hemvägen. Vi delar buss med Attunda. Vi är i stort behov av tält modell större för att rymmas på sju campingrutor där man bara får ha ett tält i varje ruta. Hör av er till mig på gmail. Johan Andersson Molly Boman Gustav Bursjö Sigrid Carlsson Linus Danielsson Sofia Dell'Orto Alice Hellberg Ida Hellberg Karolina Hellberg Noel Hellberg Saga Hellberg Stefan Hellberg Bodil Johansson Folke Johansson Fredrik Johansson Ingrid Johansson Klara Johansson Morgan Karlsson Jan Kihl Rasmus Kihl Alfred Liljeström Astrid Kraft Daniel Kraft Christian Lindh Åsa Lindh Jan Lindh Matilda Lindh David Mellin Lisa Niska Ronny Nordgren Esther Oliv Alicia Olsson Betty Persson Botvid Simonsson Alice Slars Paulsson Lilly Slars Paulsson Maria Slars Paulsson Selma Sundberg Vera Sundberg Mårten Sundh Bengt Svensson Fredrik Wallin Cecilia Westström Ellen Wickbom Westman Irma Widehag Anna-Clara Wistedt Egon Wistedt Cecilia Westström 1 maj 2023 |
Svar (7 st) |
---|
Johan har lagt upp en särskild sida för 10mila (tack Johan!). Den kräver att man är inloggad men annars är det bara att gå in och kika. Information om transport, tältplatser och annan logistik kommer jag fortsättningsvis att lägga upp här (och inte på öppna Forum) https://tinyurl.com/sik-tiomila2023 |
Jag har ordnat egen transport och behöver ingen bussplats. Mina föräldrar bor i Ö-vik och jag åker upp redan torsdag och springer Selångerträffen i Sundsvall och ansluter fredag eller lördag i Skellefteå. |
När planeras det att läggas ut mer info inför 10mila? Iom de sena solnedgångarna är det ju lite bökigt att planera in relevant träning. Skulle vara uppskattat att få en hint om vad det troligen blir för typ av sträcka senast före helgen för att kunna planera. Sen vore det också uppskattat om det kom lite info om resan så snart som möjligt. :) På samma sätt är det ju enklare med personliga logistiken om det finns info före helgen. |
Jag har en fråga: - Är det någon som är emot att vår hund, Lexie, följer med på bussen? (Lexie är en pudel-/cocker spanielblanding och fäller därför väldigt lite och är därigenom mindre allergen.) |
Hej, har svarat till Fredrik för en diskussion om hans sträcka. Vi har 2-3 platser lediga i bussen. Svara idag om du vill åka med, framförallt några herrlöpare skulle vara kul att få med (Ulf? Göran J? någon annan?). Om vi inte har svar ikväll kanske vi frågar någon grannnklubb om dom vill skicka med någon löpare. |
Jag diskuterar med bussbolaget om hur resan ska gå till. Jag vet inte riktigt hur lång tid bussbolaget räknar med att resan tar, men jag räknar med ganska tidig avfärd från Motionsgården fredag morgon. På söndagen försöker vi åka så tidigt som möjligt, kanske kan vi tro/hoppas att avfärden kan gå 11.30. Vi ska sova i tält, så liggunderlag och sovsäck ska tas med. Varma kläder rekommenderas. Jag saknar fortfarande några tält så hör av dig om du har ett större tält, helst typ fem personer. Vi har inte landat i några gemensamma måltider utan hänvisar till matserveringen på arenan. Jag vill dock inte stänga dörren till något gemensamt ätande och tar gärna emot förslag. |
Nu finns ny info under
https://tinyurl.com/sik-tiomila2023 om tältfördelning och lite om mat |