Forum
SvaraTeknikträning Torsdag 11Maj Extern karta Stava |
---|
Samling: Kl 1745 Parkering vid vändplatsen längst in mot Stava på Poppelvägen. Se Koordinater: 59.504318, 18.221239, länk https://goo.gl/maps/t4eeQAnjoFdRRmrU8?coh=178573&entry=tt Det är ont om parkering, samåk och parkera smart! Det finns ett tiotal platser om man ställer sig tight. Avfärd 1705 från MG, det tar nog ca 40min att åka i rusningstrafik. Vad: Medeldistansbana, 5.2 km och 17 kontroller. Ca 1km till start. Kontroller: Markerade med snitsel, röd-blå första åtta kontrollerna och blå-blå sista nio. Karta: Stava norra, skala 1:10 000 eller 1:7500, 4 m ekvidistans. Format A4. Medtag egen plastficka. Anmälan här i denna tråd eller allra helst i inloggat läge i kalendern på hemsidan. Frågor Fredrik J, 076-115 36 42 TRUNK (gm Fredrik J) 11 maj 2023 |
Svar (9 st) |
---|
Går det att få en pdf i mailen. Tänkte köra på söndag. |
Anmäler mig. 1:7500. Kommer förbi Ursvik. |
Säger som Ronny, tar gärna en 7500 del på mejl för träning i helgen. |
Går det att få med en sen beställning av en 7500-del? |
AVRESA 17.05 från MG Skjutslogistik baserat på ungdomssvar (typ): Maria (från helenelund): familj + Arttu Perssons: Betty, Sofia, Hannah, Esther O Johan D: Gustav, Jakob, Elis, Ester L Paulina? Lennart: toppen om du kan komma förbi Ursvik då bilarna är helt fyllda… Johanssons har en extraplats från Ulriksdal 17.05 |
Tar också gärna en pdf för träning i helgen. |
Tar gärna en pdf till helgen! |
Länk till PDF finns nu under Klubbträningar. Observera att det inte står några datum på träningskartan men vi får endast nyttja denna träning under begränsad tid efter ök med jaktlag. Vänligen respektera detta så att vi får fortsätta träna i dessa skogar. |
Hej! Vi blir 5-10 min sena pga köer. Om ni har sprungit iväg när vi kommer, kan ni lägga en karta vid parkeringen? |