Forum
SvaraHjälp att lasta lastbilen inför SCC 3 - 6 juni kl. 19.30 |
---|
Hej! Nästa vecka ordnar vi (tillsammans med OK Södertörn) den sista etappen av SCC 2023. Planerad lastning av lastbilen tisdag 6 juni kl. 19.30. Plats: Ursviks f d Motionsgård, garaget! Vi behöver väl vara en 4-6 personer. Beräknad tidsåtgång ca 1 timme (om vi blir tillräckligt många). Jag förstår att detta delvis kan vara en svår dag men frågar ändå om det finns personer som kan hjälpa mig att lasta bilen. Alldeles själv kan jag INTE göra jobbet. Svara på denna tråd om du kan, så snart du kan så att jag kan ta det lugnt i helgen. Efter garaget åker vi till vita villan för markagrejer. Alternativet är OM vi gör det på onsdag 7/6 på morgon istället. (Därför har jag skickat samma fråga till alla ”vanliga” arenamedarbetare också.) På vägen ner till Farsta ska hämta ett elverk. Stort TACK på förhand! Jan Kihl 1 jun 2023 |
Svar (2 st) |
---|
På tisdag 6/6 kl 1815 kör vi intervaller precis som vanligt, även denna gång från MG just pga billastning. Det blir ev mindre folk på träningen pga röd dag men förhoppningen är att det ett bra gäng ändå. Och efter träningen är tanken att så många så möjligt kan hjälpa till att lasta bilen. MVH Fredrik J 076-1153642 |
Mycket bra! Bekräftar härmed att vi lastar på tisdag 6 juni kl 19.30. Plats: Garaget intill f d Motionsgården. Närvarande (som svarat på mail): Johan A, Anders T, Tomas B, Jan K samt de som tränar! Stort TACK! |