Forum
SvaraNy inkomstmöjlighet för SIK orientering - jobb vid friidrottsgala 2 juli |
---|
Hej! Vi har fått frågan om att hjälpa till med kioskförsäljning mm vid Bauhausgalan på Stockholms Stadion söndag 2 juli. Vi är tacksamma för snabba svar om du vill och kan vara med . "Till Bauhaus-galan, söndagen den 2 juli, behöver vi personal som är 16 år eller äldre. Vi räknar med att vi behöver 15 st och vi ersätter de med 15 000 kr. Tiderna på Stockholm stadion är ca 13-22. De handlar om kioskförsäljning och påfyllnad av varor." Svara i denna tråd så fort som möjligt! Jan Kihl 1 jun 2023 |
Svar (23 st) |
---|
Sorry SM veckan i golf pågår och jag är funktionär |
Jag och Eleonora kan vara med. |
En fråga - ska det vara 15 personer hela tiden 13-22? |
Vi har fått möjligheten till detta uppdrag via ICA Sverige som är med och sponsrar galan. En mkt bra möjlighet till lite pengar till klubben. Jag undersöker just nu upplägget med personalen som behövs. Återkommer! |
Ny tid som gäller är kl 13-20 och 15 personer behövs under hela den tiden. Senast imorgon behöver vi ge besked om vi får ihop det annars går frågan till annan förening. Så in och anmäl er här direkt! |
Vi är bortresta den helgen, tyvärr. |
Jag kan vara med! |
Jag och Peter kan vara med. |
Vi är tyvärr bortresta den helgen. |
Botvid o jag kan vara med |
Härligt med några som har möjlighet! Det kan räcka med 12 pers så har vi 4-5 pers till är vi i mål. |
Danielsson kan ställa upp med två. |
Vi är tyvärr bortresta den dagen. |
Jag och Johan kan vara med och om Esther kan gå in som över 16 ställer hon också upp ;-) |
Jag ska kunna vara med om det blir något |
Liselott kan vara med |
Tack för alla som ställer upp! SIK kommer att delta och jag återkommer med mer info under nästa vecka. Det handlar om bemanning av 6 olika kiosker precis utanför Stadion samt inne på läktaren. Alla med möjlighet att kunna se delar av tävlingen oxå. |
Deltagare som anmält sig, 13-14 st: Anette Eleonora Janne K Liselott Cecilia Botvid Gia Peter Johan D Ytterligare Danielsson Frida Johan O (Esther O) Tina |
Jag dog inte mitt namn men jag är intresserad av att hjälpa till också. |
Ja visst ja Ronny! Fixar det. De behöver alla namn så jag kommer att maila in namnen ovan. Mer info kommer på mail till er under morgondagen. Inväntar info från ansvariga. |
Vi kanske delar upp oss, så mejla gärna in Ansgar Simonsson också. |
Stort TACK till alla som bidrog till en god ekonomisk intäkt genom sitt arbete denna regniga eftermiddag och kväll. Kvällen avslutades med ett magiskt världsrekordförsök. |
En liten hälsning från ICA-teamet till er som var där. Bra jobbat i kyla och regn! Vill med detta mail skicka ett stort TACK till er förening och främst de 16 personer, som på ett fantastiskt sätt tog sig an arbetsuppgifterna på årets Bauhausgala. De gjorde verkligen skillnad så att vi kunde leverera gästerna mat, fika och snacks på ett bra sätt – om än vädret inte helt var enligt vår förhoppning😊 |