Forum
SvaraVinnare |
---|
Alice Hellberg vinnare av o-ringen 2023 i D15, Ett stort GRATTIS
KurtM 28 jul 2023 |
Svar (9 st) |
---|
För säkerhets skull tog Ida Hellberg totalsegern i D12, Ett stort GRATTIS |
Jag var nog lite för snabb med Ida, arrangörerna har fintat bort mig eftersom det verkar inte vara jaktstart i D12, rätt? |
Helt rätt Kurt, du blev bortfintad. Låt oss som är på plats lämna rapport hur tävlingen går :) Ida kom på en fin 2:a plats i D12 klassen. Och dom har inte jaktstart i så unga klasser, därav att Ida nervöst fick vänta hela dan innan alla var i mål. //Anna-Clara |
Vinnaren i H13 har i alla fall en mamma som sprungit för Sumpan, så den segern kan vi nästan räkna hem… Carlit Tölkkö Valledor |
Vem och när? Jag vet att vi haft spanjorer på plats men... |
2007 ca. Anabel Faen, den där "jag är inte en robot" avkrävde mig tio sekvenser med övergångsställen, amerikanska bussar och cyklar och motorcyklar... för att skriva 2007 typ. Och sedan 8 ggr om igen för att jag för långsam att skriva allt detta (på dator dessutom): Ursäkta jag kapar tråden på detta sätt... /Magnus |
Självklart. Anabola minns jag svagt. Kul, jag känner att vi har påverkat :) |
Anabel ska det stå.... |
stort grattis Alice!!! Mycket imponerande. Och stort grattis till alla fina placeringar, så många att det inte går att skriva alla här. Ungdomarna imponerar återigen men även en del comebacker och fina resultat av andra. 25manna UK ser och är imponerad. Bengt |