Forum
SvaraExtern teknikträning torsdag 14/9 |
---|
Extern träning på Bogesund Samling kl 18.00 på parkeringen vid Träsksjön, längs vägen förbi Söderby på Bogesund. https://goo.gl/maps/mHkz7YRBJaNoFunH6 (Koordinater: 59.404894, 18.205049) Träningen är slingor med karaktär av medeldistans. Banor finns i två alternativ (båda 1:7500): Svår bana med 4 slingor (ca 1,5 km vardera) plus en kort uppvärmningsbana till boet, totalt 7,7 km. Orange bana med 2 slingor plus uppvärmningsbana (0,6 km) till boet, totalt 3,5 km. Kartor skrivs ut efter träningen på tisdag så anmäl här i tråden innan dess om du vill ha en karta. Ta med egen plastficka. (För er som har svårt att hinna ut till samling kl 18 kommer vi lämna kartor för självservering på parkeringen.) Ronny Falk 11 sep 2023 |
Svar (24 st) |
---|
Anmäler mig för en svår. |
Orange |
Vi (Molly plus en förälder) tar gärna två svår. Tack! |
Tar gärna en svår. |
En svår tack till mig! Selma och Vera anmälda i kallelsen. |
En svår till mig, tack! Jag och Sofia har två-tre platser i bilen med avfärd från Råsunda ca 17.20 om någon behöver skjuts (hinner dock inte via Ursvik). |
En svår tack! |
Sex svåra banor tack (mig, Karolina, Noel, Alice, Ida o Saga) |
Två svåra banor tack! Folke och Jag. |
En svår bana till mig, tack! Jag åker direkt till träningen. |
En svår till mig tack! Esther anmäld via kallensen. |
Ändra mig och springer från Svår istället för Orange. Tack! |
En svår bana, tack! |
2 orange för mig och Lucas |
Förlåt sent svar. Går det att få en orange karta? |
Behöver någon skjuts till externa träningen imorgon? Har 2-3 platser och åker från Ursvik 17:20. |
Hej! Jag är anmäld, skulle dock behöva sjuts, kan jag åka med er Frida? |
Missat svara på kallelsen för William i HD14 som gärna följer med. Hoppas det går bra ändå? Orange bana i så fall |
@Manfred, du kan åka med oss. Även William är medräknad i vår bil så 1 plats finns nu kvar. MG vid 17:20. |
Toppen Frida! Johan D åker också via gamla MG 17.20 Elis, William och Manfred har önskat skjuts därifrån. Alicia åker med mig, Jakob med Anette. Vi löser kartor till alla ovan. |
Toppenbra. Elis är vid gamla MG senast 17.20 och tar gärna återstående plats hos Frida eller Johan D. Tack! |
Frida, kan du ta med Elis. I så fall kan jag och Linus åka direkt. |
Det går bra Johan. Jag tar Wille, Elis och Manfred i min bil. |
Tack Frida. Ses på träningen |