Forum
SvaraSkjutstråd 25-manna |
---|
Jag startar en tråd för möjlig samåkning till och från 25-manna lördag. Anmäl om du har plats eller behöver skjuts nedan. Det finns även bra möjligheter att åka tåg (inklusive cykel) och buss. Läs på trafik PM. Jan Kihl 6 okt 2023 |
Svar (10 st) |
---|
Christian skulle behöva skjuts ut till förstasträckan. |
Jag och Rasmus räknar med att åka från Ursvik/Ör kl 07.15. Har två platser kvar. Kan Christian ta sig hitåt eller till en annan lämplig plats? |
Jag har tre platser över och åker från Ursvik. Exakt tid är inte bestämt men lagom till sträcka fem ungefär. Nås på 073 655 76 76 om någon vill ha skjuts ut |
Sigrid, jag åker gärna med dig, hör av mig på sms! |
Jag har tre platser dit och 2 platser hem. Jag ska springa sista så är flexibel när det kommer till avresa. Min vovve Lexie är med i bilen. Mitt nummer är 070 264 29 03 så skriv/ring om du behöver skjuts! |
Janne åker gärna med dig om platsen finns kvar. Kommer bort till dig. |
@Ulf-det finns plats för dig. |
@Mathilda - Eleonora åker gärna med dig! Hon messar dig. |
Hej. Jag ska springa stäcka 7. Söker någon att Åka med om möjligt. Bor i Solna. 0733 933 221 |
Jag åker in med lite marginal till omstart för sista sträckorna imorgon, avfärd ca 13.00 från Ursvik. Har 4 platser i bilen vid behov. Hör av er på 0704-333210 vid intresse // Johan Oliv |