Forum
SvaraKvarglömt 25manna |
---|
Jag har ett antal kvarglömda klubbjackor från 25manna. Lämnar dom i vita villan imorgon. /Anna-Clara Anna-Clara Wistedt 8 okt 2023 |
Svar (6 st) |
---|
Det finns fler grejer. Pär L. har en stol! Det finns även en keps, regnbyxor mm. Borde hamna på samma ställe. |
Den här gången är det jag som hade lånat Pärs stol och glömt den ( fast det hade jag inte märkt…🙃) Inte många rätt för mig den här helgen. 🙄 Jag kan hämta den hos er Janne, eller i vita villan om den redan åkt dit. Tack för att den kom med hem! |
Klokt att den är märkt ordentligt. Jag har två andra stolar hemma som inte är märkta på samma föredömliga sätt. Den ena kommer från Waxholms tävling (=vårt lång-KM). Pär och din stol finns är varken hos mig eller vita villan ännu. Var vill du hämta? |
@Janne: Gör det som är enklast för dig, för mig spelar det ingen roll! |
Joar kom precis på att han glömt sin klubbjacka så vi gissar att den nu finns i Vita Villan. Går det att komma in där imorgon? //Kajsa |
Du kan göra på två sätt. 1) Är jackan märkt? Då kan jag ta med den när jag passerar imorgon fm 2) omärkt jacka - Låna en nyckel av mig! |