Forum
SvaraLångpass i Väsby första advent den 3 dec |
---|
Det blir ett lite annorlunda upplägg på detta långpass :). Kartan kommer att finnas på mobilen och ni ska ta er till checkpoints och svara på frågor. När man svarat på en fråga dyker nästa fråga upp. Det finns flera olika banor i olika längd för att alla ska kunna vara med. Mot slutet av banan kommer en checkpoint vara hemma hos oss (Höjdvägen 5) där det bjuds på glögg, pepparkakor och värme medan man väntar på övriga bilpassagerare :). Utrustning att ta med: • Fulladdad mobiltelefon som har surf och appen ”Tipsrundan” nedladdad. • Löparskor rekommenderas eftersom banan till stor det går på stig/grusstig och ev lite asfalt. Orienteringsskor fungerar troligen också bra om det är snö, sämre fäste och mjukare underlag. Tid/samling: Samling Skinnaråsens IP kl. 10:00 Vi hoppas att det kommer att bli en rolig tur med snack, snö och många rätt på tipsrundan. Anmälan: I denna tråd senast fredag kväll. Meddela hur länge du vill vara ute på ett ungefär. Uppge också ev skjutsbehov. Snöra på er löpardojjorna så ses vi på söndag! / Hellbergarna – genom Alice Alice 26 nov 2023 |
Svar (11 st) |
---|
Kul upplägg! Jag kommer gärna. Runt en timme känns lagom för min del, dvs knappa 9-10 km. Har tom bil, så har plats för 3-4 st från Råsunda/Solna - alternativt om jag får plats i någon annans bil. /Anette |
Kul! Vi kör gärna något mellan 70-90 minuter |
Det låter jättekul! Jag är gärna med och vill köra ca 70-90 minuter. /Ellen |
Jättekul! Vi kommer! Dvs Ingrid, jag och Emma. Max 90 min gärna m avkortningsmöjlighet neråt 60min beroende på hur dagsformen är. |
Verkligen kul initiativ! Vi är tre som vill vara med! En lite längre för Gustav (90 min?) och två lite kortare för Johan och Julius (60 min). |
Botvid och jag kommer också gärna! 90 för Botvid och kanske lika länge för mig men kortare förstås :-) |
Jag kommer gärna och springer ca 90 minuter. |
Kul, jag kör gärna runt 70 min:) |
Så roligt! En 60min tur för mig, tack. Är också ensam i bilen så Annette, hör av mig om samåkning. |
Vi kommer troligen alla 4. Stella & Tina 70-90 min Cornelia &Martin lika länge men i promenadtempo |
Ellen åker gärna med er Anette och Frida, vi hör av oss. |