Forum
SvaraLångpass skog Tyresta |
---|
På Söndag 17December kan den som vill få snöpulsa lite längre i skogen. Samling kl 10 på parkeringen i Tyresta. Koordinater: 59.169923, 18.232431 https://maps.app.goo.gl/JDis4QyXKzB8aJaPA Tre banor: Långa 9km, Mellan 7km, korta 5km. Alla banor blir ca 2.5km längre pga avstånd tur och retur parkering-start samt mål-parkering. Skala 1:1000 A4-format, 1:7500, A3-format. Medtag egna plastfickor Långa banan har 35kontroller så det blir till att hålla fokus hela vägen. Tanken är att vi springer lite i grupper och turas om att leda. Alla banor går som vanligt att korta ned lite varstans. Den som tar långa banan får även mellanbanan som går i samma stråk som långa och där långa har lite längre loopar här och där. Anmälan för karta och ev skjutsbehov i denna tråden senast Fredag 15December kl 12. ANge banlängd och skala. Ni som vet att ni har plats i bilen får gärna skriva det så underlättar det för de som behöver fixa skjuts. MVH Fredrik J 076-115 36 42 Fredrik J 12 dec 2023 |
Svar (10 st) |
---|
En lång A4 för mig. Behöver skjuts :) |
En lång till Molly 1:10000 En kort till Jessica 1:7500 Stort tack |
Vi kommer alla 5! Fem långa, men en del kommer korta ned! |
Två långa till Tina & Stella. Kommer korta av där det passar |
Vi tar gärna sex långa som vi kommer korta av. Fyra 1:7500 och två 1:10000. Tack! |
Jag kommer och vill ha en mellan i 7500 om det går. |
Jag skulle behöva skjuts |
En lång |
Maja jag har karta till dig också. Alfred/Maja Ronny N skjutsar er. Han kontaktar er och stämmer av när/var. |
Mycket bra kämpat av alla idag! |