Forum
SvaraAktiviteter denna veckan 8/1-14/1 |
---|
Hej, Gott Nytt År! Nu har vi kört igång träningsåret och vi rivstartar med en intensiv träningvecka. Stort tack till Magnus som fixade traditionell Glassträning. Trevlig start på nya året med lite snöpuls. Många träningar så skynda er och anmäl till aktiviteter, se mer i planen nedan. Veckans program Mån 8/1 Styrka 19.00 Milot. Hellbergs tar hand om veckans pass. Tis 9/1 Löpträning. Samling VitaVillan 18.15. Gott om snö så för de yngre så satsar vi på vinterns andra Stjärtlappsbackar. Alla andra kör vanliga intervaller. 17.30-18.15 är det träff för årets 15-16 löpare (VitaVillan) Ons 10/1 Nattcup #3, BVSOK arrangerar från sin klubbstuga vid Kananbadet. Ordinarie anmälan idag söndag. Anmäl dig nu!! Ingen Luffarliga denna veckan. Tors 11/1 17.30 samling VitaVillan, träning med pannlampa. 18.30-19.30 Samling Milot, vi fortsätter mötet som vi hade före jul och väljer en ungdomsstyrelse. Vill du vara med i ungdomsstyrelsen eller har du ideer om motioner? Kom i så fall på mötet Sön 14/1 Rogaine JOK arrangerar. Anmäl senast fredag. OBS! kartutdelning 09.45 och start 10.00. Många saker att anmäla sig till framöver. Söndag 28/1 planeringskonferens, läs mer i Fridas inlägg på forumet. Söndag 21/1 ordnar vi 13-14 träff från Brotorpshallen. Alla 10or och11or får anmäla sig och kommer be om hjälp från alla föräldrar till 10or och 11or. Söndag 21/1 är det också träffar för 15-16 och juniorer/seniorer. Lördag 20/1- söndag 21/1 är det indoor i Gävle med Alfred som banläggare. Lördag 27/1 är det KM skidorientering i Täby. Missa inte det nu när det funnits många möjligheter att träna skidor. Läs också Fridas inlägg om hjälp med sjukvård på Tiomila och Tomas inlägg ocm betalningar. Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 7 jan, 17:03 |
Svar (8 st) |
---|
Jag behöver skjuts till onsdagens nattcup, från Ursvik |
Kod till dörren i Milot = 622779! Gäller från 18.00 -- 22.00 |
På onsdag 10/1 är sista ordinarie anmälan till Stockholm by Night, #3 som går onsdag 17/1 |
TISDAG ikväll antingen intervaller i Rissne/Hallonbergen eller stjärtlappsbackar i 'gropen'. Ta med lämpligt åkdon om du vill köra backarna. Samling 18.15 VitaVillan. |
backen lär vara isig ikväll så åk försiktigt och kanske ta med hjälm? |
Jag har sån träningsvärk i magmusklerna att jag knappt kan spotta när jag borstar tänderna Tack Alice för bra träning :-) |
TORSDAG Kvällens träning blir stads OL i Stora Ursvik. Ta med pannlampa, blandat hårt underlag och skogsdungar. Ingen tidtagning och var försiktig i trafiken!!!! Samling VitaVillan 17.30 (alla kan vara med på träningen) Efter blir det formering av Ungdomsstyrelse i MIlot. Alla ungdomar upp till 20 är välkomna. Vill du vara med i en ungdomsstyrelse men kan inte komma ikväll hör av dig till kompis som är med på mötet eller till ledare så att vi vet om det. Mötet mellan 18.30 och 19.30. Vi ses ikväll |
Rogaine söndag Järfälla - anmäl er senast fredag. OBS kartor 0945 och start 10.00. |