Forum
SvaraInbjudan till KM i SkidO 27 januari 2024 |
---|
Sundbybergs IK bjuder in till KM i SkidO 2024! Tid: lördag den 27 januari 2024 i samband med Täby OKs SkidO DM i sprint. KM-klasser: H och D10, H och D12, H och D14, H och D 16, H och D18, H och D20, H och D21, H och D40, H och D50, H och D60, H och D70, H och D 80 OBS! Vi har 10 års-klasser för vuxna vid KM vilket innebär att alla som springer 35, 45 o s v måste gå upp en klass för att vara med på KM. Minst två startande från Sundbybergs IK för att det ska bli en KM-klass. Samling: Össeby IP, Brottby, Vallentuna Parkering Vid Össeby IP + 2 st infartsparkeringar på varsin sida av E18 vid trafikplats Brottby. Avstånd P-arena 100-1000m. Starttider: Första start kl. 12:00. Anmälan Via Eventor. Ordinarie anmälan stänger söndag, 21 januari 2024 kl. 23:59. Efteranmälan Kan ske till 50% högre avgift fram till onsdag, 24 januari 2024 kl. 23:59. OBS! Kom ihåg att anmäl dig i rätt klass. Se ovan! Kolla gärna på ordinarie inbjudan . https://eventor.orientering.se/Events/Show/47846 Kontaktperson: Jan Kihl 070 515 2883 jantkihl.snabelA.gmail.com Varmt välkomna! Jan Kihl 7 jan, 22:44 |
Svar (8 st) |
---|
Så kul!!! Vill man träna inför SkidO-KM så orkar Mora skidO tävlingar på Hemus i Mora nästa helg 13-14 januari! |
Det finns två kartställ att låna i Vita Villan för de som vill prova på skidorientering. |
Vi har också något extra kartställ om någon vill låna för SkidO-KM! Själv missar jag tyvärr tävlingen för jag är då nere i Österrike och hejar på Jonatan och resten av svenska landslaget på skidO-VM i Ramsau!! Ni har väl inte missat att SVT kommer sända från VM!! |
Ja vad kul! Vi tänkte testa och lånar gärna kartställ. |
Anmälde Selma till tävlingen. Finns det något kartställ att låna så lånar vi gärna. |
Ni får samsas om de två som finns. Jag har även ett eget som jag kan låna ut då jag inte kan vara med själv p g a sjukdom. Det är bara att höra av sig. |
Vi löser det. Gick även att låna kostnadsfritt av arrangören. Krya på dig Janne. |
Tävlingen inställd! Tyvärr har vädrets makter inte varit med oss den här veckan. Blidvädret har tyvärr spolierat möjligheten att arrangera en tävling med den kvaliteten som ni som anmälda skall kunna vänta er. Vi kommer troligtvis flytta arrangemanget till antingen den 17-18/2 eller 24-25/2. Håll utkik på Eventor de närmsta dagarna så kan du anmäla dig igen om du är intresseras. Med vänlig hälsning Peter Nordström Tävlingsledare Täby OK |