Forum
SvaraÅrsmöte i Sundbybergs Idrottsklubb orienteringssektionen 13/2 2024 |
---|
Sundbybergs IK - Orientering kallar alla medlemmar till Årsmöte. Tid: Tisdag den 13 februari 2024 kl.19.30 Plats: Kontorshuset i MILOT, konferensrum plan 2. Adress: Milstensvägen 52 (ingång på gaveln) Kod till ytterdörren meddelas i vårt Forum veckan innan mötet. Vill du ha en länk till mötet? Hör av dig till Jan Kihl. På dagordningen… Summering av 2023 i form av ekonomirapport och verksamhetsberättelse. Beslut kring budget för 2024 Val av styrelse och revisorer Val av valberedning Presentation av planer för vår kommande verksamhet Vi bjuder på förtäring innan mötet. Kontaktperson: Jan Kihl 070/515 2883. Ring om du har frågor! Välkomna! Sundbybergs IK - Orientering Jan Kihl Jan Kihl 10 feb, 23:28 |
Svar (4 st) |
---|
Verksamhetsberättelsen inklusive bilaga ligger nu på hemsidan (både under "Om oss" och "För Medlemmar"). Läs den gärna! |
Stort TACK för ett trevligt och konstruktivt årsmöte igår. Över 22 deltagare mellan 14 och 88 år fanns på plats i Milot eller med digitalt. Styrelsen rapporterade kring verksamhet, ekonomi, årsplan, KM-plan och 10-milaarbete 2024 mm. Vi tog även beslut kring våra mål för 2024. Presentation av dessa kommer att finnas på hemsidan. Vi delade även ut "Erik Larssons ledarpris" till Cecilia Westström (se även nyheten på hemsidan). Till sist valde årsmötet en ny styrelse för 2024. Det blev inga förändringar utan alla är kvar minst ett år till. Själv vill jag tacka för det stora förtroendet som ni visar mig genom att välja mig till ordförande ytterligare ett år. Sammanlagt över 25 år har det blivit sedan starten i slutet av 1982. Jag hoppas att vi ses snart på en träning. |
Styrelsen har nu haft sitt första möte efter årsmötet. Då passade vi på att fördela rollerna. Jag fortsätter (=valdes) till ordförande, Tomas Borg fortsätter som kassör, Cecilia Westström fortsätter som vice ordförande och Frida Oliv fortsätter som sekreterare. Gia Wickbom och Mark Sundberg är ledamöter i vår styrelse. Vi ansvarar för kontakterna med samma kommittéer som tidigare. Inget nytt alltså! |
Jag glömde bort att nämna att Ulf Hansson fortsatt är en viktig ledamot i vår styrelse. Sorry! |