Forum
SvaraExtern träning Eds kyrka Torsdag 11/4 |
---|
Hej! Torsdagens träning är Linje-OL vid Eds kyrka i Upplands Väsby. Parkering vid kyrkan. Samling vid 18:00 vid parkeringen. Skriv ett inlägg här om du kommer på torsdag så skriver jag ut kartor i Vita villan på träningen på tisdag. Det är samma karta till alla så det räcker med antalet som vill vara med. Syfte: Syftet är att träna på att följa terrängens konturer i form av höjder, sänkor, sluttningar och branter samt att träna på att både hålla och byta riktning. Genomförande: Följ den sträckade lila linjen så noggrannt som möjligt från start till mål. Banor: Svart: Hela slingan är 8 km och går att korta av till 6 km och 4 km på lämpliga ställen. Orange: Följ lämpligen banan baklänges från målet och vänd och spring samma väg tillbaks där linjerna korsas efter ca 2 km. Karta: Skala 1:7500 och 4 meters ekvidistans. Banläggare: Tobias Liljegren Väsby OK //Stefan Stefan Hellberg 8 apr, 09:48 |
Svar (30 st) |
---|
Jag kommer gärna! |
Är gärna med! Skulle dock behöva skjuts. |
Vi tar 3 svarta kartor tack! |
Vi kommer. 3st svarta (jag, Folke, Bodil). Alfred du kan åka med oss. |
Jag tar gärna en svart, Emma |
2 st kartor till Ellinor och mig tack! |
Molly kommer och vill ha en karta. Tack |
En karta till Sofia, tack! |
Jag vill gärna ha en karta tack! |
Ja kommer |
Irma och en förälder vill gärna ha svarta kartor, tack |
2 svarta. En till Linus och en till mig |
Ludvig och jag kan inte på torsdag så kan vi få två svarta redan ikväll för att springa på i morgon? |
Jag och Nova kommer. 1 Svart 1 Orange Tack! |
Kan man få en på Pdf? |
Ronny, jag skickar kart-pdf. |
Två kartor tack, till mig och Pontus. |
Kommer gärna behöver skjuts. Svart |
3 kartor till oss. Stella tar gärna med dem hem ikväll (behöver ev träna tidigare på torsdag) |
Esther vill gärna ha en karta. Har någon en plats över i bilen till henne? |
3 kartor, en till mig, en till vera och en till mamma |
Jag lägger dina kartor Annica i skrivaren i vita villan. Jag skrev ditt namn på dem. |
Kanske för sent med utskrift men Elis är gärna med och tar en svart. Om det inte finns extra utskrift tar jag gärna pdf så kan jag skriva ut på egen hand. Wille åker med oss och om Esther vill åka finns det plats även för henne från Ursvik. |
Tack Jonas, Esther åker gärna med er! |
Jag skrev ut 3 extra kartor så det finns karta till Elis. |
Hej, något dök upp och min pappa kan inte skjutsa mig till träningen på torsdag längre. Jag undrar om jag kan få skjuts av någon, jag kan ta mig till gamla MG, vita vilan eller andra platser i närheten. Om inte någon kan skjutsa får jag träna i Ursvik istället:) Mvh Alicia |
Alicia du kan åka med oss. Gå till parkeringen vid MG kl 1730. Ses där |
@Johan Danielsson, låter bra tack! |
@Jonas Lauri, 17:30 på MG även för Esther? |
@frida oliv, ledsen för sent svar men nu vid 17.30 vid MG blir perfekt! |