Forum
Svara10 mila förberedelser |
---|
Hej Vi saknar fortsatt medlemmar som hjälper till idag med förberedelser för 10Mila. Vi samlas vid garaget vid MG kl 10 för avfärd till Nynäshamn. Arbetsuppgifterna kommer att bestå i skyltning, utstakning av parkering snittsling m.m. Per Wistedt 1 maj, 10:15 |
Svar (8 st) |
---|
Vi samlas kl 12 det var tryck fels nisse som var framme. Så än finns det tid. |
Vi har flyttat samlingen till kl 13. För att några som varit på Lidingö och sprungit skall kunna komma med. Ni har fortsatt chansen. |
När kommer det mer info om var de olika arbetsuppgifterna har samling etc? |
Jag skulle tippa på tidigast imorgon. Per o Tomas som sköter planeringen är ute o skyltar upp ute på arenan o parkeringarna idag o dom kommer nog hem väldigt sent. |
Har vi både vindskydd och topptält på arenan? |
Ja, vi har både topptält och vindskydd. |
Av någon anledning hade jag missat vårt topptält på info-sidan. Ni hittar en arenakarta med inritade ringar för våra vindskyddsplatser och topptältet här:
https://www.sikorientering.se/sundbybergsik-orientering/sida/107439/10mila-2024-info Till den det berör: Jag fick med mig klubbflaggan idag på lidingö och la den i topptältet som jag räknade fram var vårt. Det satt ännu inga nummer på dem, men klubbflaggan ligger där ifall den ska upp vid vindskydden eller annan plats på fredag. |
Läs gärna funktionärsinstruktionen som finns på länken för funktionärer. |