Forum
SvaraStort TACK 10-mila 2024 |
---|
Avslutar en fin helg med att sända ett stort TACK till alla som hjälpte till med våra olika funktionärsuppgifter. Jag kan nämna några; Trafik & Parkering, Kranskulla, Trumpetare vid invigning och prisutdelningar, skjuts åt kamera"män", kabeldragare mm till IT-sidan mm. Jag har säkert glömt något/någon. Tack för att ni ställer upp. Jag hoppas (och tror) att ni sover gott och att ni tänker på vad mycket gott det gör att hjälpas åt. Därefter ett stort TACK till alla lagledare och stödpersoner, löpare och andra kringfigurer som värmer soppa, väcker folk, fixar klubbstugan mm Jan Kihl 5 maj, 22:58 |
Svar (2 st) |
---|
Fyll gärna i vad du tycker om årets 10-mila i den enkät som skickats ut. |
Upprop till de som sprang slutsträckor vid 10-mila i Nynäshamn. Jag har under många år samlat in budkavlarna från 10-mila. Tillsammans med tidigare insamlade budkavlar har vi minst en från de flesta tävlingar från 1945 och framåt. 2024 så gjorda man tre olika kavlar med tre olika budskap. Jag har endast fått in tre kavlar (1 dam, 2 ungdom) av 12 möjliga. Just nu saknar jag budkavlarna från resterande lag. De kan med fördel lämnas till vita villan i samband med någon träning. Tanken är att dessa ska visas upp på något bra sätt i vår klubblokal. |