Forum
SvaraBeställning av klubbkläder |
---|
Hej, En beställning kommer gå iväg till Trimtex om en vecka och jag vill veta om det är någon som önskar beställa utanför ordinarie sortiment. Tänker då främst på Flex Hoodie, Fast jacket samt Speed Mesh. Bilder och pris ligger på hemsidan under fliken 'För medlemmar/Klubbkläder'. Hör av er till mig på telefon, sms, Mail eller i tråden nedan vad ni önskar. Förväntad leverans blir i slutet på Juni. Hälsningar, Anna-Clara Wistedt (Klädansvarig SIK Orientering) Telefon: 0733819018 e-post: annaclara.wistedt@gmail.com Anna-Clara Wistedt 12 maj, 12:17 |
Svar (3 st) |
---|
Vad är det för skillnad på Basic Mesh Short Sleeve och Speed Mesh O-shirt? |
Basic Mesh är sydd rakt av i meshtyg. Speed Mesh har ett mer flexibelt material på axlar och sidor. (Jag tror man blir lite snabbare i den). Men det är nog en smaksak vad man väljer, speed har lite tightare passform (beroende på vilken storlek man tar såklart) jmfrt med Basic som oavsett storlek är rätt boxig i formen. Speed är dyrare är Basic, också en skillnad att ta hänsyn till. På Trimtex hemsida kan du läsa mer om du vill. https://trimtexcustom.se/collections/o-trojor |
Leverans av beställda klubbkläder blir under v.26, jag meddelar er när plaggen finns för upphämtning. (är själv på semester då, så mer rimligt att uthämtning blir veckan efter) Sedan har det också varit strykande åtgång av Basic Mesh så lagret har sinat en del, jag har lagt en kompletterande beställning av denna modell med leverans v.29. Så det finns god chans att få en mesh-tröja lagom till O-ringen. //Anna-Clara |