Forum
TillbakaInplastning kartor SCC E3 |
---|
Hej, På tisdag den 28/5 skulle jag vara tacksam för att få hjälp med inplastning av kartor till sista etappen av SCC. Vi kör igång kl 18.00 i klubbstugan Vita villan. All support är välkommen! Hälsningar Joakim Joakim Skantze 21 maj 2024 |
Svar (10 st) |
---|
Jag hjälper gärna till. |
Jag har nyss beställt 2000 A4-plastfickor, för säkerhets skull för att klara det kortsiktiga tävlingsbehovet, då jag inte vet exakt hur många vi har i lager. Det har minskat kraftigt men då har vi heller inte inventerat på ett tag. |
Obs! Vi har ändrat dag för kartplock. Vi kör på Måndag kväll 27/5 från kl 18- i Vita villan. Just nu är det jag, Ulf H och Johan A. Vore bra om två till personer kan hjälpa till. Skriv i denna tråd, eller skicka SMS direkt till mig om ni kan hjälpa till (för er som ej ska springa) MVH Fredrik J 076-115 36 42 |
Jag kommer och plockar kartor på måndag. |
Bra Sven, du är välkommen. Ev hjälper Magnus Asplund till också. Det finns plats för ytterligare någon mer att hjälpa till iom det ganska stora antalet kartor. |
Jag kommer ner och hjälper till med kartplock! |
Jag kan hjälpa till ! |
Bra A-C och Göran ni är också välkomna! |
Vi tackar alla och varandra för att kartplocket gick bra och mycket snabbare tack vare att många ställde upp och gjorde slitjobbet. Tack! |
Stort tack för allas insatser!!! Mvh Joakim |