Forum
SvaraO-Ringen Oskarshamn |
---|
Hoppas resan hit har gått bra för alla! Först på arenan kan väl säga ungefär var vi grönklädda håller till. I kväll kl 20 fikar vi tillsammans bland Sumpans tältplatser på G-området. Fika, sittdon och karta medtages. Förhoppningsvis har förra årets sista vinnare av gröna mössan med den och är redo för utdelning i kväll. Själv känns jag för dagen igen på en vit huvudbonad (ser värre ut än vad det är). Lycka till idag! Cecilia 22 jul, 09:22 |
Svar (13 st) |
---|
Jag tror att jag utsågs av Botvid efter att ha plockat 19 placeringar på sista etappen. Jag var ju inte kvar när utdelningen skulle ske så jag har inte haft den gröna mössan i min vård. Ser att vi har 3 segrare idag, bra gjort och lycka till resten av veckan. Hälsningar Hans-Erik |
Stort GRATTIS till etappsegrarna. Fira lagom inför resten av veckan. |
Grattis alla Etapp-vinnare å alla andra grymma insatser idag å igår på Baghera!!! Kan informera att den äkta gröna mössan har seglat med oss hela vägen från Stockholm till Oskarshamn (eftersom Jonatan glömde att ta med den till Åre förra sommaren så har den bott hos oss ytterligare ett år) Så denna vecka kan vi byta ut den provisoriska gröna buffen till den äkta gröna mössan i plysch!!! |
Hmm, fikat känns lite knepigt att genomföra utomhus och regnet verkar ihållande. Jag föreslår att vi samlas i morgon kväll kl 20 i stället |
Vem fick mössan? |
Mössan delades i inte ut i går, nya tag i kväll |
Nu rör vi oss hemåt efter årets lite kortare o-ringen. Krock i planeringen gjorde att det bara blev två etapper i år. Lycka till i fortsättningen alla grönvita så ses vi i Jönköping nästa år, då förhoppningsvis hela veckan! |
Vilka fick med sig klubbflaggan hem idag från etapp3? Vi misstänker att den kanske blev kvar men hoppas såklart att den fick följa med någon hem. |
Spurt-km avgörs på dagens resultat från sista kontrollen till mål. Skicka din tid till mig innan kl 18 idag 0706944640 |
Lycka till i jaktstarten imorgon. Jag är inte på plats men håller järnkoll. |
Stort grattis till alla fina resultat. Stort grattis till Alice som tog en tung seger i D16 och det blev minst 12st topp10 placeringar i åldersklaseer och massor av fina insatser på etapperna. Man kan vara stolt att vara SIKare. |
Tack alla för en fin vecka tillsammans - bra kämpat allihop! Hoppas hemresan går bra, kör försiktigt! Glöm inte att följa Anna-Claras roliga uppdateringar på Insta. |
Instämmer med Cecilia, Tack för en jättetrevlig vecka! Och det är SIKs Instagram ni vill följa (där bla jag uppdaterar) sikorientering heter vi där. Mitt privata konto består till 99% av bilder på min hund Akka så den är inte lika rolig att följa :) |