Forum
SvaraSamåkning till DM-tävlingarna 24-25/8 |
---|
DM-tävlingarna går på Muskö, lördag och söndag. Läge för att samåka? Anmäl i denna tråd erbjudanden och önskemål. Lycka till på DM! Jan Kihl 21 aug, 16:51 |
Svar (22 st) |
---|
Jag vill gärna ha skjuts till tävlingen på söndag. |
Linus behöver också skjuts på söndag |
Jag skulle behöva skjuts till tävlingen på lördag, jag kan ta mig till MG eller någon annan stans. |
Jag skulle behöva skjuts till tävlingen på lördag, jag kan ta mig till MG eller någon annan stans. |
Jag åker också gärna med någon bil ut bägge dagar. |
1 plats lördag. Avfärd från MG kl.08.15. Vem vill åka med? |
Eftersom arrangören lyckats fixa ett startdjup på 4,5 timmar på söndagens långdistans, och lagt de flesta damklasser sist så har jag svårt att åka tillsammans med herrarna i familjen. Några som är pigga på att samordna en "dambil" som åker senare? |
Ellen - du kan åka med oss lördag. Sofia messar dig. /Anette |
Åsa och Anna Clara, ni kan åka med mig. 8:30 vid MG eller lite innan hos mig? |
Linus kan åka med mig på söndag. Återkommer om tid senare. |
Åsa och AC, läste för snabbt, jag menade 8:30 imorgon lördag. Oklart om jag ska dit på sön. |
Jag åker med Frida imorgon, tack. Åsa, vi pratar ihop oss imorgon om söndagen, jag är också sugen på senare avfärd. |
Min fråga gäller bara söndag. Anna-Clara, ja vi får prata ihop oss imorgon. 😀 |
Söndag Jag o Botvid har start vid 13 och jag kör ut. Två platser finns. Ansgar startar 10.30 och skulle behöva skjuts |
Cecilia, jag åker gärna med dig. Janne och Christian har plats för Ansgar om de kommer överens om mötesplats. |
Janne, Linus åker gärna med imorgon. Vi kan snackas på tävlingen |
Cecilia, jag åker också med er imorgon. Jag startar en halvtimme före er, tror du det går tidsmässigt? |
Anna-Clara och Åsa: låter bra, vi löser tider och upphämtningsplatser i annan kanal :-) |
Söndag: Vi önskar tre platser hem på Söndag. /Betty, Joar & Henrik |
Jag åker till Muskö söndag kl. 10.25 från Ursvik. Hämtar upp Linus på vägen. Plats för 2 personer till. På vägen hem finns det plats för Perssons. Startar dock ca 13.30. |
Janne, jag åker gärna med. Kommer till Ursvik. Jag startar också sent så hoppas att det finns plats i nån bil hemåt. |
Göran, du är välkommen hem till mig. |