Forum
TillbakaAktiviteter denna veckan 26/8 - 1/9 |
---|
Hej, Intensiv vecka bakom oss och intensiv vecka framför oss med flera höjdpunkter för säsongen. Gratis Alice och Ida som blev distrikstmästare lång igår, kanske blir det fler mästare idag på medel KM? Många tävlingar att anmäla sig till så läs noga nedan Veckans program Mån 26/8 Finns en träning med långsträckor vid Stäket som speciellt passar USM löpare. Fredrik ska ut och springa och USM löpare får gärna hänga på. Skriv till Fredrik för en pdf och närmsre info om tid (man får dock skriva ut själv). Alla andra kan givetvis också få en pdf från Fredrik och springs när det passar. Tis 27/8 Löpträning alla grupper inklusive skogskul, VitaVillan 18.15. Denna vecka blir det nog formhöjande 70/20. Ons 28/8 Regionsfinal Ungdomsserien. Järfälla arrangerar vid Bruket (Görvälns slott). Gå fortfarande att efteranmäla tills idag söndag. OBS, start från 17.45. Luffarligan för daglediga. Snättringe, start 10-12. Tor 29/8 Med många viktiga tävlingar till helgen och att utvalda löpare ska ta det lite lugnt på torsdagen så blir det ingen gemensam extern träning. Finns dock mycket att välja på ändå: * träning Ursvik för alla grupper: Stjärn OL grönlingar, HD10, HD12, HD14 och andra som vill bara med. Samling Vita Villan 17.30. * Motions OL, Solna arrangerar från Ursviks IP. * Extern teknik - Hör av er om ni vill ha en pdf för någon av följande träningar Mollys fina träningn på Ekerö (om du missade denna veckan eller vill springa en gång till) BVSOK teknik i Grimsta USM banor med långsträckor i Stäket (see måndagsprogrammet) 30/8 - 1/9 USM Härnösand, SIK är klubb med flest anmälda (tillsammans med Kåre). Följ liveresultat och TV sändningar och kolla hur det går för våra ungdomar. 31/8-1/9 Lång SM Trosa, 5 anmälda från SIK. 30/8-1/9 Veteran SM, Rodhen. Många deltagare från SIK. Lör 31/8 Järvadubbeln medel, Attunda/Väsby ordnar tävling från Rotebro. Ordinarie anmälan idag söndag 25e. Bra tävling för alla ni som inte kan vara med på någon SM tävling. Sönd 1/9 Järvadubbeln förkortad lång, Attunda/Väsby ordnar tävling från Rotebro. Ordinarie anmälan idag söndag 25e. Bra tävling för alla ni som inte kan vara med på någon SM tävling. Anmäl er under veckan till nästa veckas tävlingar. SM medel och stafett och Järfällas dubbeltävling. Anmäl er också i veckan till 25manna och DM stafetten. 25manna så räknar jag ju med alla (utom dom som jag vet har förhinder). På pappret får jag ihop 5 lag men jag behöver fler namn om jag ska våga anmäla. Har du inte gjort det redan, skriv upp dig nu!! Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 25 aug 2024 |
Svar (10 st) |
---|
Måndag 26/8. Vi (Johan A, Bodil,Folke och jag) kör start kl 1815 i Stäket. Är det fler som vill köra samtidigt kan jag printa kartor imorgon lunch. Meddela i såfall senast kl11. Om andra vill köra annan tid hör av er till mig så får ni pdfer. //Fredrik J 076-1153642 |
Fredrik, jag hänger gärna på i Stäket. |
Sofia och Stefano hänger gärna på imorgon. Var i Stäket ses ni? /Anette |
Samling kl 1810 Norra Stäket. Parkering längs Allmäningsvägen. Kartlänk: https://kartor.eniro.se/m/S57ec Jag pritar kartor också till er Ronny, Stefano och Sofia. |
Ida och en förälder kommer också gärna. Tack! |
Finns Livelox till Stäketträningen. Kolla teknikträning 2024-08-20 under Väsby OKs aktiviteter |
TISDAG Ikväll 70/20 på bågskytteberget, men det finns även möjlighet att köra snabba intervaller på banvallen som formtoppning inför helgen. Vi ses där Givetvis är det också Skogskul ikväll!!! Samling 18.15 VitaVillan för alla |
Stor SM helg börjar nu. Lycka till alla SIKare på USM, Lång-SM och Veteran SM! Alla tävlingar finns att följa på liveresultat |
SM-guldet kom i Öregrund vid veteran SM. Maria Slars och Paulsson vann D40 vid sprinten ikväll. Stort GRATTIS. |
Wow!! Stort grattis Maria! |