Forum
TillbakaAktiviteter denna veckan 2/9 - 8/9 |
---|
Hej, Fantastiska resultat i helgen!!! stort grattis till alla USM löpare, SM löpare och Veteran SM löpare Grattis till medalj för Sofia, topp10 placeringar, 4 löpare is de två första lagen på USM stafetten. Och massor av bra lopp. Det här måste vi fira: På torsdag efter träningen (ca 18.30) blir det tårta för hela klubben och alla SM löpare. VI ses vid VitaVillan. Vi hoppas få träffa alla SM löpare! Vi har intensiv vecka framför oss med många viktiga tävlingar till helgen Anmäl er idag om ni inte redan gjort det. Notera att extern teknik är onsdag denna vecka, ta med klubbtröja på tisdag, heja på våra SM löpare. Veckans program Tis 3/9 Löpträning alla grupper inklusive skogskul, VitaVillan 18.15. Kom i klubbtröja!!!! Vi får journalistbesök och vill gärna visa upp oss i grönt. Det blir ett par olika grupper igen. Läs mer info på tisdag. Ons 4/9 Extern teknik denna veckan på onsdag. Samling 18.15 stenbrottet norr om Kairo badplats i Väsby. Anmäl intresse för karta senast tisdag 17.00 här på skvallret. Luffarligan för daglediga. Masmo, start 10-12. Tor 5/9 * träning Ursvik för alla grupper: Grönlingar, HD10, HD12, HD14 och andra som vill bara med. Samling Vita Villan 17.30. * Motions OL, Solna arrangerar från Ursviks IP. Starta tidigt så att ni är klara till 18.30. 18.30 - Tårta för ALLA vid VitaVillan. Vi firar alla SM löpare 6/9-8/9 SM medel och SM stafett i Nyköping. 4 anmälda individuellt och 4 lag på stafetten (1xH20, 1xH21, 2xD20). Lör 7/9 Järfälla Långdistan, UP tävling. ordinarie anmälan senast idag söndag. Sön 8/9 Järfälla Medel, ordinarie anmälan senast idag söndag. Anmäl er under veckan till nästa veckas tävlingar. DM natt 13 sep och stafett DM 15 sep. Anmäl er också i veckan till 25manna (direkt till Bengt) Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 1 sep 2024 |
Svar (5 st) |
---|
Kom ihåg! Klubbtröja ikväll på de som har.... Tidningen "Orienteraren" ( f d Skogssport) kommer förbi. |
TISDAG Ikväll blir det 70/20 för alla. Ta rätt skor och givetvis er finaste klubbtröja som Janne skriver ovan. 18.15 vid Vita VIllan Bengt |
Klubbflagga till SM och Järfälla! Som alla vet tycker jag att det är viktigt och kul att samlas vid vår klubbflagga vid tävlingar. I helgen är jag inte med så jag hoppas att någon tar med sig flagga till dessa tävlingar. Samtidigt önskar jag er alla lycka till. Jag följer er på avstånd. |
Jag plockar med mig flaggan ut till Järfällas tävlingar. |
Har du inte anmält dig än till stafett DM hör av dig till Bengt senast imorgon. |