Forum
TillbakaAktiviteter denna veckan 9/9 - 15/9 |
---|
Hej, Fantastiska resultat även denna helg! Finalplats för Noel i H18 medel SM och otroligt bra resultat på stafett SM – i D20 kom lag 1 6a och lag 18e, mycket starkt av dessa unga lag. Vi hade också lag i H20 och H21. Roligt att vi kunde fira alla fina SM framgångar tillsammans i torsdags vid VitaVillan. Stort tack till Trivsel som fixade. Vi fortsätter den intensiva höstsäsongen och till helgen blir det natt DM och stafett DM. Notera att vi kör igång igen med styrka på måndag och att extern teknik denna vecka är i Törnskogen. Veckans program Mån 9/9 19.00 VitaVIllan så kör vi ett styrkepass utomhus. Ta med matta och gummiband. Tis 10/9 Löpträning alla grupper inklusive skogskul, VitaVillan 18.15. Ons 11/9 Luffarligan för daglediga, Harbrostugan Tumba. Start mellan10 och 12. Tors 12/9 Träning Ursvik för alla grupper: Grönlingar, HD10, HD12, HD14 och andra som vill bara med. Samling Vita Villan 17.30. Extern teknik Törnskogen brunbild, info och anmälan i separat tråd. Fre 13/9 Natt DM Gustavsberg, ordinarie anmälan söndag 8e. UP! Sön 15/9 Stafett DM Waxholms OK, Bogesunds slott. Vi kommer ha ca 15 lag anmälda. Anmäl er under veckan till nästa veckas tävlingar och anmäl er för att hjälpa till på Lidingöloppet. Glöm inte heller möte nästa vecka om 25manna 2027. Anmäl er också i veckan till 25manna (direkt till Bengt) Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 8 sep 2024 |
Svar (6 st) |
---|
Styrka vid VV idag! Fokus på balans, core och rörlighet. Ta med gummiband och matta om du har. OBS!!!! Samling 18.45 för dem som vill jogga en uppvärmningsrunda först så är vi redo att köra kl 19. |
Imorgon kommer vi i vanlig ordning erbjuda två olika löppass. För er som känner att ni vill och som kanske ska springa testlopp nästa vecka kommer vi att köra tuffa 4 x 4 minuter, även kallat Norska superintervaller, på banvallen. Bengt får återkomma med det andra alternativet. Ses vid Vita villan kl 18.15. |
Hej, min grupp kommer köra 2min-1min-30sek, upprepat några gånger och avsluta med lite 15-15. Vi värmer upp alla tillsammans och kör lite löpskolning, Vi ses ikväll vid VitaVillan 18.15 Bengt |
Hej, jag har en uppgift i idrott och hälsa 1 att vi ska besöka en klubb som gör friluftsaktiviteter och göra intervju. Jag undrar om jag skulle kunna komma förbi idag eller en anann tid då det passar er och intervjua ansvariga några korta frågor kring aktiviteten. |
Det går säkert bra. Kom till vita villan kl 18.00 så hinner du prata med folk innan. Adressen är Milstensvägen 68. |
Tack så mycket då ses vi då! |