Forum
TillbakaInplock av Naturpasset 2024 (Ursvik) |
---|
Hej Naturpasset för området Ursvik är nu slut för i år och skulle behöva plockas in. Jag tänkte ta med mig kartor med 5 indelade områden till torsdagens löpträning 12/12. Hoppas några kan hjälpa till att plocka in kontrollerna i respektive område. Totalt 40 kontroller som ska in. Meddela gärna här i tråden ifall ni kan hjälpa till eller ta kontakt med mig på torsdag. /J Johan Bursjö 9 dec 2024 |
Svar (7 st) |
---|
Hej Johan Jag tar gärna ett eller två områden. Det är tveksamt om jag hinner till träningen på torsdag så du får gärna maila kartan till mig :-) //Pär |
Hej Johan, samma här jag tar gärna |
... forts. ... ett eller två områden om du mailar kartan. Hinner inte till träningen på torsdag. |
Hej Det skulle vara bra om ytterligare 1-2 personer kunde hjälpa till att plocka in kontroller i ett begränsat område i Ursvik. Helst inplock denna eller nästa vecka. Pär och Sven, jag mailar kartor och områden till er. Tack för hjälpen! /J |
Jag kan ta ett område under helgen. / |
Tack till Pär, Sven, Janne F, Frida och Julius som tagit varsitt område i Ursvik! Nu tar Naturpasset lite vila och återkommer i april! /J |
Nr 20 var borta. Övriga är nu på din veranda. |