Forum
TillbakaTeknikträning lördag 14 dec |
---|
Hej, Teknikträning lördag (svår). Korridor med inslag av mikro, välj på 6km eller 3km bana (tillkommer 2km till/från start/mål till parkeringen). Snitslar uthängda. Södersätra (söder Väsjöbacken), parkering Påtåkersvägen, Koordinater 59.454001°N 17.983909°E.. Samling 10.00. Anmäl intresse här senast onsdag kväll (behöver ha minst 10 deltagare för att vi ska köra). Bengt Bengt Svensson 9 dec 2024 |
Svar (8 st) |
---|
Kul! Jag kör gärna 6 km om det blir tillräckligt många:) |
Jag och Ellinor tar gärna två kartor med 6km om det blir av! |
Vi kan tyvärr inte komma men tar gärna kartan på mail, 6 km. Tackar! |
Hej, vi ställer in lördagens teknikpass. Det är en jättefin övning så vi spar den till något tillfälle under vintern när fler kan vara med. För alla ni som vill köra ett spontanpass i helgen skriv gärna en rad här på forumet så kanske vi kan få ihop ett långpass på söndag. Bengt |
Hej! Finns snitslarna kvar? Och kan man få en elektronisk karta för ett sista 2024-pass på Nyårsafton imorgon? |
Hej Janne, vi satte aldrig ut några snitslar. Vi återkommer med detta kvalitetspass någon gång tidigt under 2025. Gott Nytt År ändå!!! |
Då får vi se fram emot den då. Och hitta något annat nu. Enebybergs IF har en julbana i Altorp såg jag. Tack och Gott Nytt År! |
Vi körde julbanan i Altorp i dag - kul med lite snöpuls |