Forum
TillbakaAktiviteter denna veckan 14/4 - 21/4 |
---|
Hej, Fin vecka bakom oss med många på träning och kurser. Nu är det påsklov men vi erbjuder några träningar men glöm inte heller att anmäla er till påsktävlingar senast idag söndag. Ingen organiserad extern träning denna vecka men snitslar hänger ute i Edsberg och det finns träning i Vaxholm och Bromma som kan användas. Mer info kommer. Som Karolina skrev anmäl ditt intresse till stafettligan 27e idag söndag!!! Intresseanmälan är öppen för tävlingar (t ex Tiomila, Jukola och 25manna) och för funktionärer (Sommarlägret på Lovön, SCC). Skynda och skriv upp dig. Veckans program Mån 14/4 19.00 Styrka Milot, ta med gummiband och matta om ni har Tis 15/4 Löpträning från VitaVillan 18.15. Påsklovsträning, antagligen 8x3 min. Ons 16/4 För daglediga Luffarligan från Grönsta gärde på Lidingö. Start mellan 10 och 12. På kvällen Tiomilarepet vid Gladö Kvarn i Huddinge. Finns öppna klasser (vi har ett roligt kombinationslag Sundbyberg/Ravinen i H21 klassen). Tors 17/4 Ingen ungdomsträning eller gemensam teknikträning denna veckan. Ut och jaga ägg! Helgtävlingar Stockholm - påskafton Mälarhöjden (Sätra) och annandagen Centrum (Vallentuna). Centrums tävling ingår i StOF cupen. Uppland - Uppsala möte med natt fredag, sprint lördag, medel söndag och lång måndag Skåne, Västergötland, Halland - har alla tävlingar under hela helgen. Nästa vecka fortsätter vi med träningar från tisdag. Torsdag 24e är det Grönlingaar, vuxenkurs, extern teknikträning och Motions OL. Nästa vecka är det även Natt SM 25e, stafettligan 27e och Pålamalmsdubbeln 26-27. Jag avvecklar min 'keysight' adress för email. Om ni skriver dit får ni nu gällande email för mig, jag ska försöka skicka ut också till de jag har email kontakter med. Nu kör vi! Bengt Bengt Svensson 13 apr, 09:00 |
Svar (3 st) |
---|
Styrka ikväll. Jag leder. Samling 1900 milot. |
TISDAG Löpträning, samling VitaVillan 18.15. Ikväll blir det 8x3 min. Vi börjar med jogg till vargklyftan och lite uppvärmning därefter löpning till samlingsplats för intervallerna. |
Hallå! GLAD PÅSK på er. Jag hoppas ni är sugna på lite tävling också. OBS! Är det någon frivillig som kan ta med en klubbflagga till Centrums tävling på måndag? Klubbflaggorna finns i Vita Villan. (Vi åker till Uppsala och tar med en flagga på söndag.) |