Forum
SvaraJärvastadsloppet 2022 - hjälp önskas! |
---|
En våra största inkomstkällor (i förhållande till nedlagt arbete) är Järvastadsloppet. I år kommer vi tillbaka efter två års uppehåll. Söndag 22 maj är dagen som vi kör loppet på. Anmäl att du kan hjälpa till på https://eventor.orientering.se/Activities/Show/15868 Det finns två olika pass. 1) Ställ iordning målfållan mm kl 11.00. 2) Vägvisning + div support vid målgång och start kl 14.00. Frågor? Skriv i tråden nedan eller ring mig. Stort TACK på förhand! Jan Kihl 9 maj 2022 |
Svar (14 st) |
---|
jag kan hjälpa till från 14.00 |
Har vi gått ifrån tidtagning vid Järvastadsloppet? Eller hur funkar det? Ser att Hans-Erik är intresseanmäld som vägvisare, därav frågan eftersom vi kört tidtagning ihop |
Bra fråga, Magnus! Vi har köpt in tidtagning, anmälan, nummerlappar från Neptron. Så det jobbet försvann! |
Eller rättare sagt - Järvastaden AB har köpt in... |
Korrekt, Cecilia! Det gör det fortsatt attraktivt att vara med och hjälpa till. Jag kollade lite igår på sommarens läger som vi vill att många åker på. Över 20 anmälda till "Domarudden" gör 42 000 ut (hälften tillbaka från deltagarna) samt 18 anmälda (5 från Mälarö) till Rikslägret i Idre gör över 40000 kr till. Här ska vi även ha med ledare samt åka buss. Utan att kunna bli exakt så slår vi rekord på flera olika håll och det är oerhört stimulerande att vår strategi kring vår ekonomiska framtid nu verkar slå in. Så kom gärna och hjälp till söndag 22 maj. |
Dags att lugna mina nerver med att anmäla att du kommer till Järvastadsloppet på söndag. |
Johan och jag kan hjälp till från kl 14. |
Jag kan hjälpa till. |
När behövs jag? |
Stort TACK! Kl 14.00 vid Jaktvillan! Kl 11.00 är bara lite prepp så resten av funktionärerna är från 14. ca 8 pers i skogen som vägvisare. |
Jag kan vara med och kommer från 14! Har inte lyckats anmäla mig i eventor ännu. Vi ses |
Stort TACK till alla som ställer upp. Via olika kanaler är vi uppe i 13 personer. Skulle vara bra med några till! |
Nu tror jag att vi är tillräckligt många! (Hans-Erik, Cecilia, Liselott, Bengt, Frida, Johan, Marianne S, Pontus O, Peter S, Charlotta, Johan S, Anna F, Magnus A och jag,) Tack för att du är med och hjälper till att arrangera Järvastadsloppet! SIK arrangerar på uppdrag av Järvastadens AB. Medarrangörer är Solna OK som har ansvar för att banan är uppskyltad och ICA Järvastaden som bidrar med förtäring vid målgång. I år har Järvastaden anlitat Neptron för tidtagning. Samling Jaktvillan i Järvastaden kl 14.00. (Hans-Erik och jag bygger kl 11.00) Bekräfta gärna att du läst detta och att du kommer. Upplysningar: jag finns på 070 515 2883 |
Stort TACK till alla som hjälpte till med att ordna Järvastadsloppet idag. Jag vill påstå att det hela blev lyckat och att de allra flesta var riktigt nöjda. Vi var lite "ringrostiga" kring vissa administrativa saker men det blir bättre till nästa år. Resultatlänk finns på nyheten om Järvastadsloppet eller nedan. https://neptrontiming.azurewebsites.net/#/jarvastadsloppet2022/results |