Forum
SvaraAktiviteter denna veckan (3/10 - 9/10) |
---|
Hej, Stort grattis till ungdomar för en mycket hedrande femteplats i årets Ungdomsserie. Många bra lopp gav fina poäng och trots att vi inte hade så stor trupp på plats så blev det en mycket fin femteplats. Nästa år satsar vi ännu högre. Stor tack till Jajja och Anna som fixade en fartig och stressig och mycket nyttig 25mannaträning idag. Nu är det fullt fokus mot 25manna. Fyra lag och just nu fler än 100 löpare intresserade, satsar på att presentera lag på tisdag kväll men alla måste vara beredda på ändringar ända fram till lördag morgon. Alltså även ni som står uppsatta som reserver måste ni hålla er beredda. Veckans aktiviteter Måndag 3 Okt 18.00 Gympa Ursviksskolans gård Tisdag 4 Okt Löpträning Backe och Intervall grupper samling motionsgården 18.15. Skogskul samling på ängen 18.15 Torsdag 6 okt Teknik i Ursvik för yngre och äldre. Snabb träning i skog som inte blir så lång så att vi hinner med innan det blir mörkt. Samling 17.30. Lördag 8 Okt 25manna Visättra Flemingsberg Mer detaljer kommer under veckan. Vi har tre vindskyddsplatser och trivsel kommer ha snacks för självbetjäning under dagen. Start kl 09.00 och omstart 16.00 så vi håller på hela dagen för att få alla våra lag i mål. Söndag 9 Okt 25manna medeln, samma TC som 25manna. Ordinarie anmälan idag söndag 2 okt. Nästa vecka blir stora fokuset på Daladubbeln. För övrigt så upprepar jag: Håll er friska, hälsa inte i hand på någon, sov gärna i höghöjdstält, ät mycket frukt, tejpa fötterna, kolla gamla liveloxkartor, träna växlingsteknik hemma i köket och allt annat som är viktigt för att förbereda sig för 25manna. Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 2 okt 2022 |
Svar (7 st) |
---|
1 Snättringe SK 9325 poäng Finalen: 4157 poäng 2 Tullinge SK 9219 Finalen: 3837 3 Järfälla OK 7306 Finalen: 3119 4 Tumba-Mälarhöjden OK 6895 Finalen: 2971 5 Sundbybergs IK 6095 Finalen: 2594 6 OK Ravinen 5503 Finalen: 2836 7 Järla Orientering 4982 Finalen: 2029 8 Täby OK 4521 Finalen: 1909 9 Skogsluffarnas OK 4185 Finalen: 1604 Sammanlagt deltog 27 klubbar! Stort GRATTIS! Femteplatsen gav 500 kr i pris från Stockholms Skogskarlarsförening. Dom ska vi använda till något trevligt! Trivsel återkommer! 10 IFK Lidingö SOK 3909 5416 276 2469 1440 |
MÅNDAG - styrka på Ursviksskolans skolgård kl 18. Hoppas vi ses! |
TISDAG - idag intervaller på elljsspåret och banvallen. Bengts grupp kör löpskolning och intervaller på elljusspåret Fredriks grupp kör norska intervller (4x4 min) på banvallen och elljusspåret (liten lampa kan vara bra). Samling 18.15 motionsgården |
Det blev lite konstigt med IFK Lidingö ovan. Rätt ska vara 10. IFK Lidingö 3909 poäng i finalen fick man 1440 poäng. (det är inte mitt kortnummer ovan som en till mig närstående trodde ett kort tag.) |
Kort 25manna info om hur det går till mm. Bra tillfälle för dig som inte varit med tidigare. Högst upp i MG efter torsdagsträningen ca kl 18.40 |
Torsdag träningen torsdag är rävjakt. Intensic träning som inte blir så lång. ta med kompass, SI pinne och kartlyse. 25manna info efter träningen från Tina. |
Nu fungerar korten till motionsgården igen. Problemen ska vara lösta. |