Forum
SvaraAktiviteter denna veckan (31/10 - 6/11) |
---|
Hej, Urstark start på Nordcupen. Väldigt många SIKare som ville vara med och springa och många fina resultat. Nästa deltävling 12/11 i Väsby. Återigen tack till som hjälpte till med natt KM i torsdags ocj grattis alla klubbmästare. Det blev kanske lite tuffa banor för de äldre men banläggaren (bengt) satsade på överraskningar och svårt på hemmaplan. Denna vecka är det höstlov och skogsskola, men ett par träningar ska vi hinna med. Veckans aktiviteter Måndag 31 Okt 19.00 Gympa Ängskolan Tisdag 1 Nov Löpträning. höstlovsträning blir 8x3min intervaller på elljusspåret. Onsdag 2 Nov Luffarligan, förmiddag, Runby Upplands Väsby Torsdag 3 Nov Denna vecka ingen träning. Ta ledigt och studera gamla Liveloxspår. Söndag 6 Nov Höstlunken Snätringe. Ultradistans som springs i par eller öppna klasser med vanliga banlängder. Ordinarie anmälan söndag 30e. Nästa vecka massor av träning och flera tävlingar: Pampas night 8 nov, Ursvik Xtreme night 8 nov, Nordcup 12 nov coh Tullinges tävlingar 12-13 nov. Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 30 okt 2022 |
Svar (5 st) |
---|
Måndag - det blir höstlovsgympa ikväll under bengts ledning. 19.00 Ängskolan |
Tisdag - löpträningen blir höstlovsträning, vi kör 8st tre minuters intervaller. samling motionsgården 18.15 |
Här kan du se vilka som är anmälda till O-ringen 2023. https://integration.oringen.se/Entries/Index/2023?organisationId=5096&language=sv |
Sitter fast i bilkö. Kommer nog försent. Ni får börja utan mig. |
Torsdag - idag ingen träning så ni får ta en mörkerpromenad eller pannlampstur själva. Återigen stort tack till Matilda som fixade träningen i tisdags när jag fastnade i bilkö. |