Forum
SvaraO-ringen i Åre - boendeförslag Björnen |
---|
Nu har jag fått en offert från Skistar (jag intresseanmälde 100 pers från oss i somras) med ett antal lägenheter i Åre/Björnen (som alltså ligger 15 km från Duved). Precis som jag misstänkte är det lite komplicerat att få ihop det. Offerten och priserna gäller specifikt dessa 100 platser, så priserna förändras något om vi bara är intresserade av några av dessa. Jag har i dagsläget inte någon information om man t.ex. är fyra personer som kan tänka sig en sexbäddsstuga och vad priset blir då. Förhoppningsvis kan jag få till en direktkontakt för den typen av frågor. Jämfört med de priser på boende som nu ligger ute på O-ringen.se så ser det helt ok ut. Ni som är intresserade av detta, mejla mig på cecilia dot weststrom at gmail.com eller 070-694 4640 senast den 25 nov. Offerten gäller till den 28 nov. Boende i Björnen (Norra Hermelinen, Övre Hermelinen & Mården), 22-30/7 2023 100 bäddar varav 3 st extrabäddar (bäddsoffa eller vägghängd säng) fördelade på 1 st 9 bäddslägenhet (3 sovrum), 12 st 6-bäddslägenheter (3-2 sovrum), 1 st 5-bäddslägenhet (3 sovrum) + 2 st 4-bäddslägenheter. (2 sovrum) Slutstäd av lägenheterna Lift & trailpass, 4 av 8 valfria dagar under vistelsen Linne och hygienpaket kan köpas till Priser och villkor 2 169 SEK / vuxen (18-64år) 1 869 SEK / ungdom (7-17år) /senior (65+) Cecilia Westström 20 nov 2022 |
Svar (8 st) |
---|
Jag tror det vore uppskattat om ni som bokar stugor på det ena eller det andra sättet kan dela här på Forum var ni har tänkt att bo (frivilligt förstås). Hittills har jag inte hört så många (om ens någon?) som hittat boende i Duved, men några som på egen hand har boende i Björnen ordnat. Jag har tre familjer som hört av sig till mig för att nappa på boendeförslaget ovan från Skistar, dvs. också boende i Björnen. Enligt uppgift kommer bussarna att hämta upp i Björnen så det ger ju plus i kanten för Björnen-boende. |
Vi (Irma, Sissel och Thomas) har ordnat med en stuga i Tegefjäll genom vänner. |
Vi kommer högst troligt att bo i en stuga i Ängena, mellan Åre och Tegefjäll! |
Familjen Sundh har bokat stuga i Duved genom airbnb. |
Det finns stugor kvar i Björnen så även ni som inte tidigare har anmält intresse har chansen att bo i stuga/lägenhet med klubbkompisarna. Priserna är betydligt lägre än det man hittar på oringen.se, typ 5-7000 kr, beroende på storlek. Men erbjudandet går ut nu till helgen! Skicka ett meddelande på 070-694 4640 |
Vi tänker att vi hoppar på Cecilias boendeförslag i Björnen. |
Det är många som har nappat på boende i Björnen, tror vi är uppe 14 lägenheter nu och över 70 personer. Det finns någon enstaka kvar så hör av dig om du är sugen. Lägenheterna ligger i Övre och Norra hermelinen samt i Mården. |
Vi kommer att bo i lägenhet i Björnen. I Sadeln, men hänger säkert en del i Hermelinen/Mården. |