Forum
SvaraLångpass Gullsjön Söndag 22/1 |
---|
Hej På söndag erbjuds det långpass i skog. Samling Söndag 22/1 kl 10 vid parkeringen vid Svevia vid Gullsjön https://www.google.se/maps/@59.476481,18.0916638,72m/data=!3m1!1e3 Tre banor ca 60min (8.8km), 90 min (11.3km) och 120min (14.2km). A3-format skala 1:7500. Medtag egen A3-plastficka. Anmäl vad som önskas och om det behövs skjuts så försöker vi lösa detta här i denna tråd senast Lördag 21/1 kl 12 så hinner jag printa kartor. //Fredrik J 076-115 36 42 Fredrik J 18 jan 2023 |
Svar (15 st) |
---|
Ett tillägg, på alla banorna finns goda möjligheter till att korta ned om man skulle behöva. |
Vi är med. 3 st korta (Emma,Folke,Bodil) 1 st mellan (Ingrid) 1 st lång (Fredrik) |
Kort |
Anna och jag vill springa korta. |
Vi är gärna med :). Korta (som vi kortar av) till mig, Saga o Ida. Långa till Noel, Alice och Stefan så kan de anpassa längden på plats. |
Två korta till mig o Egon |
4 korta till oss så får vi se hur korta rundor det blir som vi haltar/joggar/springer :-) |
Liselott och jag kommer. En kort och en mellan så får vi se hur långt det blir. |
Vi hänger på. Två mellan till Molly och Danne. Tack! |
Mellan tack |
Jag vill ha en mellan tack. |
En lång tack |
Hej Jag tar gärna en mellan, tack |
Jag försöker med en kort. Tack. |
Om det inte är för sent vill vi gärna ha tre korta. Tack! /Anette, Sofia och Stefano |