Forum
SvaraAktiviteter denna veckan (29/1 - 5/2) |
---|
Hej, Jättebra planeringskonferens och mycket goda ideer om hur vi ska organisera oss under detta år och framåt. Stort tack till styrelsen som fixade (kommer nog sammanfattning snart). Det blir lite ändringar i februariprogrammet. Vi satsar på träningsdag i Uppsala 12 februari med lite svårare träning för alla från gul/orange nivå och uppåt. Rogaine i Bergshamra flyttar vi till lördag 18 feb. Denna vecka är det nattcup på onsdag i Skavlöten (anmäl senast måndag kväll). Lennart Swahn har lagt banor. Till helgen är det lilla julafton för indoorentusiasterna. Stockholm Indorr Cup i Nacka, ca 50st från SIK varje dag. Veckans aktiviteter Måndag 30 jan 19.00 Gympa Ängskolan Tisdag 31 jan Löpträning, samling motionsgården 18.15. Onsdag 1 feb Nattcup Skavlöten i Täby, start 19.00 (samlas på plats senast 18.45). Anmäl senast måndag kväll. Torsdag 2 feb 17.30 motionsgården, kort orienteringsövning (blandad stadsmiljö och skog). Efteråt teori och fika i motionsgården, ca 18.30. Denna vecka fixar HD15 gruppen fika. Lördag 4 feb Stockholm Indoor Cup Nacka. Verkar vara fullt på alla starttider men kolla eventorsidan för eventuella återbud. Söndag 5 feb Stockholm Indoor Cup. Eventuellt blir det ett långpass också – mer info kommer här på forumet. Nästa vecka träningar, Mareld 8 feb (Attunda) och träningsdag Uppsala till helgen. Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 29 jan 2023 |
Svar (6 st) |
---|
Nattcup Onsdag Skavlöten - anmäl dig senast ikväll måndag. |
Måndagsstyrka kl 19 i Ängsskolan. Ta chansen att underhålla din styrka och smidighet. Hoppas vi ses! |
Ikväll får ni välja mellan två kanonpass. 4/2/1-intervaller eller Moneghetti-intervaller (ett av mina favoritpass, 4×90 s, 4×60 s, 4×30 s samt 4×15 s, vilan är lika lång som intervallerna). Ses vid MG kl 18.15 eller vid Golfängarna 5 min senare. |
ordinarie anmälan för Mareld 8 aug idag 1 feb (efteranmälan senast söndag 5 feb). Attunda arrangerar. |
Jukola - intresseanmäl idag. Imorgon anmäler jag lag och vill veta hur många jag ska anmäla. Behöver framförallt veta om det är fler damer som vill vara med så att det blir två lag. |
Torsdag blir det sprintintervaller i Ör (samling motionsgården 17.30) och fika och teori i motionsgården från 18.30. Mestadels hårt underlag ikväll men kan vara halt under snön. HD15+ står för fika ikväll och det blir betoning på just fika (ingen soppa eller korv alltså). VI ses Bengt PS. Alla kan vara med på sprintintervallerna. även elit och motionärer. |