Forum
SvaraInstruktörer sökes till vårens vuxenkurs |
---|
Nu finns information ute om såväl nybörjarkurs för vuxna och motionsorientering i denna nyhet:
https://www.sikorientering.se/sundbybergsik-orientering/nyheter/1917778/motionsorientering-och-nyborjarkurs-for-vuxna Nu söker jag instruktörer som kan hjälpa till under kurstillfällena för nybörjarkursen. Det handlar om tre tillfällen precis som tidigare år men pga skärtorsdag så är första kurstillfället samtidigt som vår vanliga löpträning på tisdagen innan påsk. Övriga tillfällen på torsdagar. Sista tillfället springer vi med våra kursdeltagare på vårens första Motionsorientering i Ursvik den 27/4. Vi brukar vara 5-7 stycken som tar emot 15-20 deltagare under dessa kvällar. Alla som vill dela med sig av sina orienteringskunskaper är välkomna att hjälpa till. Om du har orienterat aktivt 1 eller 50 år spelar mindre roll så länge du tycker det är roligt att hjälpa andra igång med orientering. Det brukar vara en rolig och givande upplevelse att vara med som instruktör. För att förbereda oss brukar vi träffas via Teams någon vecka innan kursstart för att gå igenom materialet. Den som vill vara med att tycka till om kursmaterialet är givetvis välkommen att göra det med. Ju tidigare desto bättre! Tveka inte nu - hör av dig till mig på johan@andersson.net eller kommentera här! Stort tack för att just du hjälper till! Johan Andersson 7 feb 2023 |
Svar (4 st) |
---|
Hej Jag hjälper gärna till! Hälsningar Stefano Dell'Orto |
Jag hjälper också gärna till! |
Jag hjälper gärna till! Hälsn Maria Jalmelid |
Tusen tack för alla svar så långt, nu börjar det ramla in anmälningar till kursen! |