Forum
SvaraAktiviteter denna veckan (13/2 - 19/2) |
---|
Hej, Jättekul med träningsdag idag. Riktigt svåra pass i Uppsala och gemensam lunch däremellan. Stort tack till alla som hjälpte till. Denna veckan nattcup på onsdag (anmäl senast måndag kväll), StOF träffar till helgen och Rogaine på lördag i Bergshamra. Veckans aktiviteter Måndag 13 feb 19.00 Gympa Ängskolan Tisdag 14 feb Löpträning, samling motionsgården 18.15. Onsdag 15 feb Nattcup på Kärsön. Anmäl via Eventor senast måndag kväll. Just nu 17 anmälda från SIK. Torsdag 16 feb 17.30 motionsgården, kort orienteringsövning (blandad stadsmiljö och skog). Efteråt teori och fika i motionsgården, ca 18.30. Denna vecka fixar HD12 gruppen fika. Lördag 18 feb Rogaine, Bergshamra. Samling 10.00 och start 10.15. Anmäl senast torsdag kväll. StOF träff 15-16 i Sollentuna. Anmäl också via Eventor. Söndag 19 feb StOF träffar för 13-14 och U23 Övriga rekommenderar vi vinterserien, Enskede IP. Nästa vecka träningar, Årsmöte och teori. Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 12 feb 2023 |
Svar (7 st) |
---|
Vi ses väl kl 19 på Ängsskolan för måndagsstyrkan?!?! Ta gärna med ett gummiband om du har |
Ikväll firar vi (och stärker) våra hjärtan genom ett riktigt bra intervallpass. Superfemman blir det ikväll, detaljer har ni här: 5 min 2x2 min 5x40-20s 10x15-15s 5 min (alt 5x60-30s för de yngre) Riktigt kul! Kom och va med! Avgång kl 18.15 från MG, lite senare är vi vid Golfängarna. |
Nordcupspokalen 2022! Två saker kring denna pokal. 1) Fotografera gärna dig själv med pokalen i någon rolig position. 2) Vem har den unver vecka 7? Är det Bursjö, Wistedt eller möjligen Wickbom Westman? Nu har jag fått hem den lilla plaketten som ska sitta på pokalen. Tacksam för svar nedan. |
Det är vi som ska ha den vecka7. Men jag vet inte vem som ska lämna över den. /Anna-Clara Wistedt |
nattcup ikväll: någon på kort bana som inte tänkt starta? Funderar på en spontanstart (BVSOK svarar inte) |
Sent svar men Molly är anmäld i mellan damer men kommer inte till start. Kanske du kan springa hennes banan. |
Hej! Julius tar med sig pokalen till träningen idag. Hälsningar Camilla |