Forum
SvaraAktiviteter denna veckan (27/2 - 5/3) |
---|
Hej, Avslut på vintern under föregående vecka med årsmöte och sista gången teori. Denna veckan är många på sportlov så det blir ett förenklat program. Notera att vi vill ha in anmälningar till stafetter (inklusive Tiomila) så snart som möjligt så att vi kan bestämma om resor och annat runtomkring. Veckans aktiviteter Måndag 27 feb 19.00 Styrka Ängskolan (Bengt vikarierande ledare, eventuellt måste jag också avstå så läs här för bekräftelse att passet erkligen kommer genomföras) Tisdag 28 feb Löpträning, samling motionsgården 18.15. Onsdag 1 mar Luffarligan för daglediga, från motorbanan vid Stäket. Torsdag 2 mar ingen gemensam träning denna vecka. Söndag 5 mar Vi rekommenderar vinterserien, Aspuddens IP (OBS, sprintkarta men vanliga distanser för vinterserien) Nästa vecka drar vi igång full fart. Torsdag börjar teknikträning för alla grupper och det blir föräldramöte. Onsdag final i Mareld och till helgen åker många ungdomar på läger i Blekinge. Nu kör vi Bengt Bengt Svensson 26 feb 2023 |
Svar (3 st) |
---|
MÅNDAG: JAA, vi kör Gympa 19.00 Ängskolan. Jag leder idag och det kan till och med bli önskemusik om man frågar snällt. |
TISDAG vi kör ett pass för oss hemmavarande ikväll. 18.15 motionsgården, eller 18.20 golfängarna. DEt blir klassiskt 8x3 min på cykelvägar men ändå en viss risk för att det är halt. |
Torsdag: ingen tekikträning ikväll. Vi kör igång vårträningen nästa torsdag |