Forum
SvaraFunktionärer till Sumpnatta |
---|
Snart är det dags för vår nattävling Sumpnatta, fredagen den 31a mars, vilket även innebär att det är dags att anmäla sig som funktionär. Boka in kvällen och anmäl er så snart som möjligt! Anmälan sker i tråden eller till mig, telefon (073 655 76 76) eller mail (siggan.carlsson@gmail.com). I år har vi många unga som tagit på sig olika huvudansvar så vore roligt om alla vill hjälpa till så att det blir en grym tävling!
Sigrid 4 mar 2023 |
Svar (20 st) |
---|
Jag kan vara med i markan |
Jag och Mark kan också hjälpa till. Jag kan vara i markan och Mark hjälper till där det behövs. |
Jag kan hjälpa till där det behövs. |
Jag kan hjälpa till i markan. |
Vi kan hjälpa till med en vuxen där det behövs. |
Jag kan hjälpa till i t.ex. markan efter att jag sprungit! |
Jag är med o hjälper till där det behövs men gärna i starten om jag får välja! |
Jag står gärna i markan. |
Jag är med där det behövs! Har aldrig stått i starten dock.. |
Jag kan hjälpa till där det behövs. |
Vi kan baka några kladdkakor |
Jag är gärna i starten |
Jag kan hjälpa till i starten. |
Hjälper gärna till med starten |
Hej, Har sedan tidigare anmält mig till markan, men kan hjälpa till där det behövs. |
Jag kan vara med där det behövs! |
Jag finns förstås på plats och hugger in där det behövs. |
Jag hjälper till där det behövs |
Vilken tid gäller för funktionärerna? |
Alla huvudfunktionärer kommer maila ut till sina funktionärer gällande tider och samling. Funktionärsplaneringen ser ut som följande: Kontroller (Klara J): Bengt S Jan K Fredrik J Alfred L Jonas C Ulf H Matilda L Start (Johan A): Anna-Clara W Emma J Lennart S Johan D Ingrid J Parkering (Eskil W) Jan K Gia Stina L Frida O Maria J Marka (Wilhelm G) Sissel W Maria R Betty P Lisa N Arena (Per W): Mark S |