Forum
SvaraSkjutstråd söndagens Måsen-stafett |
---|
Till Måsen-stafetten är det åttalöpare från Stockholm som har tänkt att åka ner på söndag morgon. Här är tråden för att se till att alla hittar någon att åka med. Det är ca tolv mil dit och resan tar ungefär 1,5 timme. Enligt våra riktlinjer ska vi ersätta den som kör, förslagsvis 20 kr/mil delat på alla som åker. Cecilia Westström 21 mar 2023 |
Svar (9 st) |
---|
Hej! Jag är en av de åtta som (givet förstås att jag platsar i något av stafettlaget!) skulle behöva skjuts ner till Nyköping på söndag morgon. Kan ta mig till Ursvik eller annan plats i närheten om det passar bättre (bor i gamla Råsunda). Skjuts hem har jag, med den del av familjen som åker ner på lördagen. Nås på 0706357656. |
Hej, jag behöver också skjuts på söndag morgon och kan ta mig till Ursvik eller någon annan plats. På hemvägen åker jag med familjen som är där hela helgen. |
Jag har tre platser från Ursvik och kommer åka runt 7. Mer exakt tid kommer lite senare om någon vill åka med! |
Jag har två platser i bilen |
Förtydligande: två platser ner på lördag, upp på söndag |
Jag kommer också köra ner på söndag förutsatt plats eller reserv i något lag. Jag har inte funderat på exakt tid men det blir väl samma som Sigrid skrev. |
Sigrid - liftar gärna med dig ner. Tar mig till Ursvik till 07.00 (eller annan tid om du skriver här eller messar). /Anette |
Toppen Anette! Tiden kan ändras då det beror på när min bror vill åka men hör av mig om det blir ändring. Jag nås på 073 655 76 76 |
Åker också gärna med dig Sigrid. Åker till Ursvik till 7.00. Mitt telefonnummer är 073 814 67 87. Tack! |