Forum
SvaraSkjutstråd Nyköpingstävlingarna inkl. Måsen stafetten |
---|
Vi är 40 personer som ska åka ner till Buskhyttan utanför Nyköping på lördag morgon. Det här är tråden för att säkra att alla har någon att åka med. Skriv om du har plats eller om du behöver skjuts. Ange gärna starttid. Det är ca tolv mil dit och resan tar ungefär 1,5 timme. Enligt våra riktlinjer ska vi ersätta den som kör, förslagsvis 20 kr/mil delat på alla som åker i samma bil. Mejlutskick är på gång till alla som ska bo på vandrarhemmet. Vi planerar för gemensam middag och frukost - Jonas och Lisa är ansvariga. Ring till mig om du har några frågor 070 694 4640 Cecilia Westström 21 mar 2023 |
Svar (10 st) |
---|
Jag har två platser på lördag (och två på söndag) Jag nås på 0761106893 (gärna whatsapp på dagtid) |
Vi har två platser på vägen ner till Nyköping på lördag. Inga platser på hemvägen! Åker från Ursvik ca kl 09.00. |
Har 1-2 platser i bilen både på lördag morgon och söndag eftermiddag. |
Två platser i vår bil, utgår från Danderyd, ut lördag morgon, åter söndag em |
Jag behöver skjuts dit på lördag och hem på söndag. Vet inte vem som bor närmast och har lättast att skjutsa. Jag bor i järvastaden och kan lätt ta mig till MG. |
Alfred, du kan åka med oss från Järvastaden/Brotorp. Hör av dig på 076-2555233. |
Är det någon som tar med en klubbflagga till Nyköping/Måsen? Annars kan jag göra det! |
Tror ingen tänkt på flagga eller tält (med tanke på vädret….) |
Toppen och tack Janne, borde tänkt på det |
Jag kan ta med både tält och flagga. |