Forum
SvaraTräning torsdag 13 april |
---|
Väsby erbjuder en fin teknikträning, momentbana. Vi kör en gemensam träning torsdag 13 april från övre parkeringen vid Kairobadet (OBS, man får BARA parkera där). Samling 17.30. Om du vill vara med svara här senast torsdag 09.00 så fixar Fredrik en kartutskrift. Man kan välja svår (brunbild, korridor, linje) eller enklare orange nivå med full karta. Längder mellan 4 och 7km. Svara senast torsdag 09.00 Bengt Bengt 11 apr 2023 |
Svar (10 st) |
---|
Jag kommer gärna. |
Ronny: Du behöver svara om du vill ha orange eller svår också ;) Det går nu även bra att anmäla sig i kalendern: https://www.sikorientering.se/sundbybergsik-orientering/aktivitet/12352303/orienteringsteknik Vi provar anmälan via kalendern för de som vill (och har skaffat inloggning till hemsidan) denna gång för att se om forumet kan bli lite mindre rörigt utan svar som "ja, vi kommer". Dessa gäller även mailkorgarna då alla svar i forumet även skickas ut som mail till alla som valt detta. |
Vi har tre lediga platser i bilen om någon vill ha skjuts. |
Två svarta o en orange till oss tack! Frida, vi åker gärna ut med dig imorgon. |
Sofia, Anette och jag kommer. 2 orangea och en svår, tack |
2 svåra och 1 orange ska det vara 😀 |
Om det finns tid för utskrift är jag gärna med på en svår karta. |
Förtydligande. Samling idag vid övre parkeringen Kairobadet kl 1730. Alla som anmält sig får karta. Johan och jag printar kartor kl 1530. Vi åker ca kl 17 från MG ifall någon behöver skjuts. Meddela i så fall MVH Fredrik J 076-1153642 |
Eftersom ni inte verkar skrivit ut kartorna ännu tar jag gärna en svår bana. Jag åker direkt till träningen. |
Vi (och kartorna) är lite sena. Kommer nog ca 17:45 |