Forum
SvaraFlytt informatin |
---|
Dags för lite uppdatering kring flytten. Vi har tidigare och nu i helgen tack vara starka medlemsinsatser hunnit packa ner det mesta i MG. Vi har även flyttat mycket utav möblemanget till våra nya lokaler i vita villan. Håll koll i denna tråd under veckan för uppdateringar kring flytten. Det som gäller nu är att motionsgården skall vara tömd på söndag den 23/4. För kommande vecka så gäller följande. Den 17 alt. 18:e april så kör vi upp återstående möbler till vita villan. Bedömd tid om undertecknat och 3 st till ansluter är 1-2 timmar. Det som skall köras är 5 garderober, 2 plåtskåp samt 5 st omklädningsskåp. Vi kör med pirra och ett släp. Anmäl här om du har möjlighet att hjälpa till. Den 19:e så skall gymmet flyttas från MG upp till milot. Skidorna är ansvariga. Vill ni hjälpa till så kolla med 21:a april kommer rum och skåp m.m att märkas upp uppe i vita villan. 22-23:e så kommer vi förslagsvis att flytta våra grejer. Viktigt att vi har med folk från TRUNK, Trivsel/marka, IT. Kontakta mig för samordning. Hyllor m.m märks succesivt under helgen. den 24:e april kommer allt som inte är flyttat från MG att slängas. OBS 1 Utanför Orienteringens lokaler på plan 1 står det husgeråd m.m som den som önskar får ta. Det finns även lite festis, dricka m.m i köket på plan 1 som får tas av medlemmar då bästföredatum är passerade. OBS 2 I damernas omklädningsrum så finns nu allt kvarglömt och sådant som är lagt till andrahandsförsäljning. Det kommer inte att flyttas med utan kommer om det inte har tagits om hand innan Söndag kväll att slängas. Lokal & Material 16 apr 2023 |
Svar (3 st) |
---|
Jag skulle kunna hjälpa till imorgon. |
Jag och Johan A kör vid 18.30 imorgon. Du är välkommen. |
Dags för lite uppdatering. Vi har nu tömt Motionsgården och nu till veckan skall enligt kommunen byggfirman sätta igång. Stort tack till alla ni som hjälp till. Vi är ännu inte i ordning i Vita Villan, utan det strävar vi efter att ta tag i nästa helg. TRUNK kommer att meddela var samlingar sker, håll utkik extra noga. Behöver ni kod till Vita Villan så kontakta mig eller Janne Kihl. Mer info kring arbetet i Vita Villan kommer i denna tråd. |