Forum
SvaraExtern träning torsdag 20 April |
---|
Extern träning denna veckan på Kärsön. Gafflade banor med stafettkänsla. Samling 18.00 på Kärsön (stora parkeringen) eller 17.30 Motiongården om du behöver eller kan erbjuda skjuts. Banor från orange nivå, alla kan vara med. Anmäl via era grupper eller direkt här. Senast torsdag morgon. Det erbjuds också träning i Ursvik, anpassad för vit och gul nivå och lite längre banor för vuxenkursen och ungdom och övriga som vill springa lite längre. Samling 17.30 motionsgården. Bengt Svensson 18 apr 2023 |
Svar (17 st) |
---|
Sofia och Eleonora anmälda via sina grupper, men jag tar gärna en karta också. |
Jag tar gärna en karta. Esther anmäld via sin grupp. Kan ta ytterligare 3st i bilen (HD14 verkar behöva extraplatser) men viss risk för att jag blir ngt sen. |
Ellinor är anmäld via sin grupp och jag tar också gärna en karta. |
Jag kommer! |
Vi tar gärna två kartor. |
En karta till mig. Jag kan ta en omväg förbi Ursvik om det framgår här på forumet att det ont om bilplatser. |
Gustav och Julius behöver kartor för Kärsön. Jag tar också en så kan jag skugga Julius. |
Betty vill gärna också ha en karta för Kärsön och skjuts från Ursvik. |
Vera anmäld via HD12. Jag tar gärna en karta. |
Botvid vill gärna vara med och behöver skjuts från Ursvik |
Tar gärna en karta (utöver Irmas) |
Jag tar också en karta! |
Jag tar också gärna en karta |
Önskad skjuts till kvällen: Elis, William, Betty, Alicia, Botvid, Manfred?! Bilar med plats från MG: Johan D, Johan B, Fredrik J, Frida & troligen Tina Alltså ska det lösa sig |
Stannar till vid motionsgården 17.30 för att plocka upp några som behöver skjuts |
Emma och jag ska med på externen. Jag printar kartor till alla som anmält sig. |
Köigt, kartorna blir ca 15 min sena |